اعلام فهرست تیم ملی برای دیدار با کانادا/ دعوت عجیب از بازیکن محروم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اسامی ۲۵ بازیکن به منظور حضور در اردوی خردادماه و دیدار با کانادا را اعلام کرد.

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال بر اساس اعلام دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ۲۵ بازیکن به منظور حضور در اردوی خردادماه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، امیر عابدزاده، عارف آغاسی، محمد حسین کنعانی زادگان، عارف غلامی، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صالح حردانی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی میلاد محمدی، امید ابراهیمی، مهدی مهدی پور، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و علی علیپور نفراتی هستند که در این اردو تیم ملی فوتبال ایران را همراهی خواهند کرد.

گفتنی است با صلاحدید کادر فنی، اردوی تیم ملی از روز دوشنبه نهم خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز خواهد شد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان در حالی برای برگزاری دیدار دوستانه با کانادا به اردوی تیم ملی دعوت شده که بر اساس حکم کمیته استیناف دو جلسه از همراهی تیم ملی در مسابقات دوستانه محروم است.

این در شرایطی است که حکم کنعانی زادگان از محرومیت در دو بازی رسمی به دو جلسه محرومیت از مسابقات دوستانه تغییر کرده اما اکنون وی برای بازی دوستانه به اردو دعوت شده است. باید دید وی صرفا برای حضور در اردو دعوت شده یا در بازی‌های دوستانه هم به میدان می‌رود هر چند صرفا حضور وی در اردو نیز با وجود محرومیت جای تعجب و نقد دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سه پیچ IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    آقای فدراسیون اخلاق و شرف کجاست،البته از این فدراسیون و دلالها و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی رعایت اخلاق جای تعجب داره.در جام جهانی مضحکه دنیا خواهیم شد
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    خبر ورزشی خوب میدونی اگه تو بازی با کره کنعانی نبود کم کم چهار یا پنج تا میخوردیم اقای اسکوچیچ اگر میخوای صعود کنیم سعی کن از استقلال کسی دعوت نکنی
  • استقلال قهرمان IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    این موضوع دیگه کاملاً لوث شده، توی ایران اگر غیر این رخ می داد باید تعجب می کردیم، این دو بازی هم احتمالاً به بازی‌های باشگاهی تغییر کنه!!!!
  • حسین IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    آقای اسکوچیچ این کنعانی زادگان چه دارد که با وجود محروميت باز اورا دعوت کردی آیا بده بستانی با او داری واقعا دانشگر شایسته تر قد بلندتر با تکنیک تر وسر زن تر است چرا از او دعوت نکردی وحق بهترین خط دفاعی لیگ برتر را ندادی دوباره می خوای سوتی دادن کنعانی زادگان که جلوی ژاپن بوجود آورد را درتیم ملی ببینی آقای اسکوچیچ چشمانت را باز کن دیگران را هم ببین واقعا کنعانی زادگان بی خاصیت بدرد تیم ملی نمی خورد این آفتاب پرست
    • محسن IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      جناب احتمالا آخرین بازی با کره جنوبی ندیدی، کنعانی تو اون بازی همه کار کرد بهترین بازیکن بود
  • بهمن IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    وقتی یکی مثله استیلی همه کاره تیم ملی شده چه انتظار دارین
  • امید IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    با تصمیمی که برای بازیکن بی اخلاق گرفته شد ( فقط دو جلسه ) واقعا ثابت شد اخلاق زیاد موضوع مهمی برای کادر فنی و مسئولین فوتبال نیست و با این انتخاب واقعا آبروی تیم ملی و کشورمونو بردن . عحیبتر اینکه سران دولت واکنشی نشون نمیدن . باعث تاسفه
  • TeamMelli US ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    کنعانی به عنوان یک مهره اصلی‌ باید همراه تیم باشد، تمرین کند، و در جریان تدابیر باشد. بودن با بقیه بچه‌ها از لحاظ روحی‌ الهام بخش و مهم است. منتظر دیدن چینش و عملکرد خط میانی در مقابل تیم خوب کانادا هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی