۱۰
واکنش مدافع ملی‌پوش به حضور در باشگاه پرسپولیس/ پرسپولیس خانه ابدی من است/ حالا حالاها تیمی به رکورد ۵ قهرمانی متوالی نمی‌رسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع سابق پرسپولیس و فعلی الاهلی قطر پس از حضور در باشگاه سابقش گفت: پرسپولیس خانه ابدی و همیشگی من است. رفتم به خانه خودم، دوستان و رفقایم سری بزنم. خاطرات قدیمی زنده شد و خیلی هم خوش گذشت.

شنیدیم محمدحسین کنعانی‌زادگان به تازگی به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته و با مدیران این باشگاه ملاقات کرده است. به موازات این خبر، در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی نیز اخباری مبنی بر علاقه یحیی گل‌محمدی به بازگشت مدافع ملی‌پوش و سابق پرسپولیس دیده و شنیده شد.

برای آن که از صحت و سقم این موضوع با خبر شویم با محمدحسین کنعانی‌زادگان تماس گرفتیم و...

شنیدیم به باشگاه پرسپولیس رفته‌ای. این موضوع صحت دارد؟

بله، چه‌طور؟!

به هرحال حضورت در باشگاه پرسپولیس می‌تواند...

پرسپولیس خانه ابدی و همیشگی من است. رفتم به خانه خودم، دوستان و رفقایم سری بزنم. خاطرات قدیمی زنده شد و خیلی هم خوش گذشت.

به نظر می‌رسد هنوز هم دل تو با پرسپولیس است. این طور نیست؟

ببینید، حضور در پرسپولیس بهترین اتفاق برای من بود. یک تجربه عالی و بی‌نظیر و همیشه هم افتخار می کنم پیراهن این تیم بزرگ را پوشیدم.

واکنش مدافع ملی‌پوش به حضور در باشگاه پرسپولیس/ پرسپولیس خانه ابدی من است/ حالا حالاها تیمی به رکورد ۵ قهرمانی متوالی نمی‌رسد

با پرسپولیس یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، ۲ قهرمانی در لیگ برتر و ۲ سوپرجام و به عبارتی بهتر ۴ جام گرفته‌ای. رفتی باشگاه سراغ جام‌ها نرفتی؟

واقعاً تمام خاطراتم در باشگاه زنده شد. افتخار می کنم من هم جزئی از تاریخ این باشگاه هستم. این جام‌ها و قهرمانی پرسپولیس حاصل زحمات مربیان، بازیکنان و هواداران بامعرفت تیم بوده است.

اما این فصل پرسپولیس نتوانست به عنوان قهرمانی برسد؟

پرسپولیس تیمی بزرگ و صاحب سبک در فوتبال ایران است. ۵ سال قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر گویای خیلی چیزهاست. رکوردی که بعید می‌دانم حالا حالاها هیچ تیمی به آن برسد.

تیم ملی یک بازی دوستانه با کانادا پیش روی دارد. این بازی می تواند به تیم ما کمک کند؟

شکی وجود ندارد هرتیمی می‌خواهد در جام جهانی آبرومند یا موفق باشد باید بازی های تدارکاتی مناسبی داشته باشد. کانادا هم به خاطر شباهت با فوتبال تیم ملی آمریکا انتخاب شده است و امیدوارم بازی خوبی شود. همچنین امیدوارم تا شروع جام جهانی قطر بتوانیم باز هم بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم تا به امید خدا از اعتبار فوتبال ایران در این رقابت‌ها دفاع کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • saeid CA ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    تنها رفته بود باشگاه ؟
  • تاجی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    بابا مسعودی مامان اذری برای هر تیمی پیدا بشه یه دهه هم میشه اسنپی جام گرفت
  • 4444 IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    5 قهرمانی بابا مسعودی با یه اتوبوس تیم ملی یادت رفت
  • بابامسعود و دوستان IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    اگه اینم نگید...!! چی بگید!؟ رکوردهای تقلب و پولشویی و خلافکاری رو یکی یکی جابجا کردید!!
  • سیاوش IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    جام های بابا مسعود..
  • علی عاشق نظام واستقلال ایران ازاهواز IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    کنعانی زادگان توکه عاشق استقلال ایران بودیی حالاتیکه به استقلال ایران میزنی ۵ساله قهرمانی ناپاک بدست آوردیدصددرصدتیم دیگرایران استقلال ایران به ۵قهرمانی هم خواهندرسیدالبته نه مثل شماهاپرسپولیسیهاکه قهرمانیهایتان کثیف وناپاک بودنه به امیدخدااستقلال ایران ۵قهرمانی پاک به دست خواهدآوردچرادروغ میگی اومدیی باشگاه پولهایت روبگیریی دوست امثال توکنعانی زادگان فقط پول هست نه آدمها
  • حسن IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    انقد که قهرمانی این فصل برای لنگیها مهم بود ۵ جام اسنپی نبود، حالا با این حرفها می خوان خودشون رو دلداری بدن
  • بهرام IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    متم یکی از اوتا......!!!!
  • شاهین IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    کمیت مهم نیست کیفیت مهم است......حسین جان...یه فهرمانی با رکوردهای منحصر بفرد بهترا ز قهزمانیهای سریالی حرف وحدیث داره....
  • اس اس کبیر IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    سلام برشاگرداتوبوس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی