نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دراگان اسکوچیچ و محمدحسین کنعانی زادگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با دعوت محمدحسین کنعانی‌زادگان به تیم ملی به نظر می‌رسد که فدراسیون هنوز نمی‌تواند از اسکوچیچ توقع رعایت قوانین داخلی را داشته باشد!

در اسفندماه ۱۴۰۰، لیست تیم ملی ایران برای حضور در ۲ دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی در حالی اعلام شد که نام محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز در آن دیده می‌شد.

این در حالی بود که مدافع تیم ملی به دلیل یک مساله حاشیه ای دردسرساز، با رای کمیته استیناف از حضور در دو بازی ملی دوستانه محروم شده بود؛ در واقع شیوه محرومیت کنعانی‌زادگان به دستور کمیته استیناف تغییر کرد. در همان زمان اما در خصوص دلیل دعوت کنعانی زادگان به تیم ملی، عنوان شد که در بازی‌های رسمی، او منعی برای همراهی تیم ملی ندارد!

حالا دوباره هنگام اعلام لیست جدید تیم ملی، شاهد ماجرایی مشابه هستیم. محمدحسین کنعانی‌زادگان در حالی برای برگزاری دیدار دوستانه با کانادا به اردوی تیم ملی دعوت شده که بر اساس حکم کمیته استیناف، دو جلسه از همراهی تیم ملی در مسابقات دوستانه محروم است.

حرکت باورنکردنی سرمربی تیم ملی ایران/ اسکوچیچ با دعوت کنعانی زادگان نشان داد ارکان قضایی فدراسیون فوتبال را قبول ندارد!

این بار دیگر بحث یک بازی رسمی نیست و کنعانی زادگان طبق حکم کمیته اخلاق، نمی تواند مقابل کانادا به میدان برود و به همین راحتی یک سهمیه ایران در این سفر می‌سوزد! سرمربی تیم ملی اما در این میان چه وظایفی دارد؟

اسکوچیچ یا فدراسیون فوتبال، ارکان و کمیته‌های قضایی آن را قبول دارد یا ندارد؛ او ابتدا باید تکلیف این موضوع را روشن کند اما با عنایت به عملکرد اسکوچیچ و دعوت کنعانی زادگان در هر شرایطی به تیم ملی (حتی با وجود محرومیت قطعی از حضور در بازی‌های دوستانه) به این نتیجه می‌رسیم که او در قید و بند موارد و مسائل قانونی نیست و کار خودش را هر طور که صلاح بداند انجام می‌دهد. مسئله ای که البته در مورد نوع برخوردش با مهدی طارمی و حذف نام او از فهرست تیم ملی کاملا متفاوت بود!

احتمالا دراگان اسکوچیچ کمیته انضباطی، کمیته استیناف و در مجموع ارکان قضایی فدراسیون فوتبال را قبول ندارد که کنعانی زادگان را با وجود محرومیت از حضور در ۲ بازی دوستانه، به تیم ملی دعوت می‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    کارشناسی از این مسخره تر؟! اسکوچیچ مربی کاربلدی هست بازیکن رو دعوت می‌کنه تا از نزدیک شرایط فیزیکی و بدنی بازیکن رو ببینه با توجه به نزدیک بودن جام جهانی باید تمامی بازیکنان در اردوها شرکت کنن کجای دنیا بازیکن اصلی و بدون جایگزین رو در بازی تدارکاتی به این مهمی دعوت نمیکنن! مسئله حضور در اردو و شرکت در تمرینات هس ، مگه سهمیه معیشتی هس که سوخته ! جای خودش داره میره
  • یوسف IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    وقتی میگیم تیم وبازیکن حکومتی انوقت میگن چرا میگی
  • حسین مکانی زادگان IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    این قوانین و محرومیت ها فقط برای بازیکنان استقلال و سایر تیم ها جز یک تیم خاص اعمال میشود، به قول شاعر با لنگ باش و پادشاهی کن
  • فحرالدین DE ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    دم اسکوچیچ گرم .فهمیده که بعضی تصمیمات کمیته انظباطی و استیناف رنگی هست.برای همین ه که کار خودشو میکنه
  • ناشناس IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    خبر ورزشی هم مثل بعصی ها که از داخل برای محکومیت پرسپولیس کد می‌دادند داره تیشه به ریشه تیم ملی میزنه آقای کنعانی زادگان نه اختلاس کرده و نه دزدی اینکه یه جوانی را مثل خذیراوی خابش کنید خدا را خوش نمیاد خذیراوی ها را شماها خراب کردید نگذارید این جوان هم به خاطر حسادت به ایشان خراب شود
  • فقط استقلال IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    تو فدراسیون فوتبال کی به کیه،اسکوچیچ هم تو این مدت که به فوتبال ما آمده،متوجه شد،دستهای لابی قوی تر از تصمیمات فدراسیونه.فدراسیون کیلو چند!!!!!! نفوذی های مافیای لنگ،مثل موریانه رخنه کردند،چندروزدیگه اسکوچیچ میگه کمیته انضباطی ….. کیه
  • ناشناس IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    نکنه اخلاق تو جامعه موج میزنه و مسئولین اخلاق مدارن؟ تو فوتبالیستها فقط کنعانی زادگان بی اخلاقه؟ بهتره دروازمون گل بارون بشه اما اخلاق سرلوحه باشه!!!!! نداریم یه مجله ورزشی که واقعیت جامعه رو کتمان نکنه.
  • محمدرضا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    باید به حال فوتبالی که دو مدافع رو بزور میفرستن سربازی که خطری متوجه بازیکن بی اخلاق و پرحاشیه نشه، خندید
  • تیم ملی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    قابل توجه محمد تقوی و وردستش مزدک میرزایی که مدعی بودند اسکوچیچ از خودش اختیاری نداره. اسکوچیچ هر چی که هست اختیارش از امثال اینها خیلی خیلی بیشتره.
  • اس اس کبیر IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    اونایی که ازاسکوچیچ انتقاد میکنندازفوتبال هیچی نمیدوند.ایشان غلام حلقه به گوش کمیته انظباطی هست.کمیته انظباطی هم حیات خلوت تیم حکومتی لنگپولیس...والسلام.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی