نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مارکوس رشفورد و لوسیا لوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مارکوس رشفورد ستاره منچستریونایتد که مدتی از لوسیا لوی نامزدش جدا شده بود، در آمریکا از او رسماً خواستگاری کرد.

مارکوس رشفورد، ستاره لیگ برتر، در سفری عاشقانه به هالیوود از محبوب دوران کودکی خود خواستگاری کرد.

مهاجم ۲۴ ساله منچستریونایتد، هنگام بازدید از پاتوق‌های افراد مشهور در لس‌آنجلس به لوسیا لوی ۲۴ ساله پیشنهاد ازدواج داد. یک منبع گفت: «آن‌ها از خوشحالی در اوج آسمان‌ها هستند. مارکوس مدتی است که برای این کار برنامه‌ریزی کرده و می‌خواست همه چیز خیلی خاص باشد. آن‌ها روز سه‌شنبه برای یک سفر کوتاه عاشقانه به لس‌آنجلس رفتند و او خواستگاری کرد. فوق‌العاده رمانتیک بود. بعد از خواستگاری با گروهی از دوستان نزدیکش، از جمله جسی لینگارد، جشن گرفتند.»

مارکوس و لوسیا پس از شکست ۱-۰ تیمش مقابل کریستال‌پالاس در آخرین روز فصل به ایالات متحده پرواز کردند. گفته شده که آن‌ها در رستوران غذاهای دریایی مشهور «کچ ال‌ای» که صدف، میگوی جامبو و خرچنگ ۸۵ پوندی سرو می‌کند، شام خوردند. آن‌ها سپس به ویلای خود بازگشتند، و رشفورد پیشنهاد ازدواجش را مطرح کرد و پس از اینکه لوسیا موافقت کرد با او ازدواج کند، غرق خوشحالی شد. یکی از منابع گفت: «لوسیا از زمان مدرسه بخش بزرگی از زندگی مارکوس بوده است و ثبات، حس تعلق، رابطه خوب و اطمینانی به رشفورد داد که در این دنیا به ندرت یافت می‌شود. این یک لحظه بسیار خاص و زیبا برای هر دوی آن‌هاست و همه برای‌شان آرزوی بهترین‌ها را دارند.»

این زوج اولین بار در مدرسه و زمانی که ۱۵ ساله بودند عاشق یکدیگر شدند. اما پس از ۸ سال رابطه، در ماه می سال گذشته از هم جدا شدند و پاندمی و فشار قرنطینه را مقصر این موضوع دانستند. آن‌ها در ژانویه امسال دوباره به هم برگشتند.

رشفورد که فعال مبارزه با فقر کودکان هم هست، پس از انجام عمل جراحی شانه، برای حفظ جایگاه خود در تیم منچستریونایتد خیلی تلاش کرد. او فقط در ۱۳ بازی لیگ در ترکیب اصلی بود و از ترکیب گرت ساوتگیت برای مسابقات لیگ ملت‌های ماه آینده کنار گذاشته شد. اما رشفورد قول داده که برای حضور در جام‌جهانی قطر در اواخر امسال بجنگد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی