نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱۱
ببینید| بخش اول گفتگوی عادل فردوسی پور با علی دایی/ اعتراض شهریار به اوضاع اقتصادی مردم/ جایگاهی که بین مردم دارم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم
طول ویدئو: 29:14

عادل فردوسی پور برای اولین مصاحبه اش در فوتبال ۳۶۰ به سراغ غول مرحله آخر فوتبال ایران یعنی علی دایی رفته است.

خبرورزشی؛ علی دایی که مدت هاست از دنیای فوتبال کناره گرفته، به غیر از یکی دو مورد که یکی از بهترین آن ها گفت و گو با خبرورزشی بود، چندان رغبتی به مصاحبه ندارد اما به گفته خودش نمی توانسته از دست عادل فردوسی پور در برود.

عادل فردوسی پور که پس از سه سال دوری از قاب تصویر، به تازگی سایت و اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ را به راه انداخته، برای اولین گفتگوی اختصاصی اش به سراغ شاه ماهی چهره های فوتبالی ایران رفته و بخش اول این مصاحبه جذاب را منتشر کرده است.

علی دایی در بخشی از این گفت و گوی جذاب به انتقاد از وضعیت اقتصادی مردم پرداخت. او که همواره در مسائل مختلف در کنار مردم بوده در بخشی از این مصاحبه می گوید: جایگاهی که بین مردم دارم را با هیچ چیز عوض نمی کنم.

شهریار فوتبال ایران در بخش دیگری از گفت و گویش با عادل فردوسی پور به انتقاد از مدیریت ورزش در ایران پرداخته است. دایی می گوید: کسی را به عنوان مدیرعامل تیم من می گذارند که چیزی از فوتبال نمی داند و به خاطر مشکل های دیگری که با ایشان داشتم من را برکنار می کند.

اما جذابترین قسمت بخش اول مصاحبه عادل فردوسی پور با علی دایی، بدون شک مسابقه تنیس روی میز این دو چهره محبوب (اینجا ببینید) با چاشنی کری خوانی های همیشگی عادل است.

دیدن این گفت و گوی جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مصباح IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    زنده باد علی دایی همیشه طرف مردم سرزمین ات ایستادی منش و بزرگی برازنده شماست مطمئن باشید روزهای خوب نزدیک...
  • نه به بوقچی سرخ IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    آخرین تلاشهای بوقچی سرخ برای بقا و کامبَک خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • میثم IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    رییس فدراسیون و همزمان سرمربی تیم ملی ایران فقط برازنده شماست. امیدوارم بعدش به ریاست‌جمهوری برسید چون اولویت شما رفاه عمومی و بهبود شرایط زندگی مردم است. انشاءالله
  • رمضانی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    آدمها را بیش از آنچه هستند بزرگ نکنید دایی بازیکنی خوب بود اما در مربیگری به گرد پای گل محمدی و ژنرال نمی رسه عادل که عقده بازگشت به صحنه و فتنه انگیزی درش موج می زنه .
    • احمد IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      دوست عزیز ظاهرا شما با مشکل شدید خود حقیر پنداری مواجه هستید. فوتبال ایران رو در دنیا با علی دایی میشناسن. یحیی گل محمدی و قلعه نویی روی هم حتی در فوتبال داخلی هم به اندازه علی دایی بزرگ نیستن چه برسه به بعد بین المللی. در کدوم مراسم ای اف سی یا فیفا از این دو دعوت کردن؟ در عوض ببینید علی دایی رو در چه مراسم هایی دعوت می کنن. عادل فردوسی پور بدون شک بزرگترین چهره رسانه ای ملی و بین المللی ماست. فردوسی پور جزو کسانیه که برای توپ طلا حق رای داره. با بزرگترین افراد رسانه ای دنیا گفت و گو کرده. چهره هایی مثل فیگو و پویول دعوتش رو برای حضور در برنامش قبول کردن. آیا نمونه های دیگه ای هم سراغ دارید؟ الان هم صدا و سیما بارها بهش پیشنهاد برگشت داده اما قبول نکرده. چرا عادت کردیم همش توی سر داشته های خودمون بزنیم؟ چرا خودمون رو تحقیر می کنیم؟
  • ناشناس IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    جایگاهی نداری که اینقدر منم منم میکنی،بااین حرفها میخواهی خودت را مطرح کنی
  • مهدی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    شهریار ایران وتورک اوغلی
  • بهنام IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    این عادل با این برنامه ها آخر هم سر خودش رو به باد میده هم سر طرف رو ولی خدایش برنامه سازه فکرش خیلی خوب کار می کنه ولی حیف حیف که تو این مملکت اینقدر اقا زاده نفوذ داره که به کسی اجازه نمی دهند فقط ما مهره هایی مانند عبدالباقی ها رو می پروانیم
  • م IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    عالی بود ممنون از عادل فردوسی پور و علی دایی عزیز
  • تار IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    علی دایی وعادل هردو سلطانند بیرقیب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی