نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوراهی گل‌محمدی برای ادامه کار در پرسپولیس/ سرمربی سرخ‌ها به درخواست مدیران تن می‌دهد؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادرفنی پرسپولیس با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه احتمالاً تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی هفته‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد که پرسپولیس پس از پنج قهرمانی متوالی، جام را به استقلال تهران داد تا دوران پر افتخار پنج سال گذشته سرخپوشان اینگونه به پایان برسد. پرسپولیس در حالی دو هفته پایانی به مصاف شهر خودرو مشهد و فجر شهید سپاسی خواهد رفت که برای قطعی کردن نایب قهرمانی خود نیاز به امتیازات کامل این بازی‌ها دارد.

نوسان نتیجه‌گیری در پرسپولیس با بروز اختلافات در رختکن این تیم نظیر درگیری لفظی علیرضا ابراهیمی، حامد لک و رامین رضاییان با کادر فنی و مصدومیت‌های متوالی تنی چند از آنها همراه شد تا یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در اکثر بازی‌های خود مجبور به اتخاذ تصمیمات متفاوت در ترکیب تیمش شود.

سرمربی پرسپولیس پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران مسئولیت تمام نتایج را بر عهده گرفت اما باز هم مدیریت باشگاه معتقد است گل محمدی برای باز گرداندن پرسپولیس به روزهای اوج باید تصمیمات مهم‌تری را بگیرد.

اشتباهات دروازه‌بان‌های پرسپولیس و آسیب دیدگی‌های متوالی باعث شده تا احتمال ایجاد تغییرات در کادر فنی پرسپولیس با بقای گل محمدی نیز قوت بگیرد.

گل محمدی که در دو سال گذشته اصرار زیادی روی حفظ دستیاران خود داشت حالا با درخواست مدیران باشگاه برای ایجاد تغییر در کادر فنی روبرو شده است تا او در دو راهی ماندن با نفرات فعلی یا اضافه شدن دستیاران دیگر بماند.

قطعا گل محمدی برای ماندن در رأس کادر فنی تیمش و خروج از فشار انتقادات چاره‌ای جز اضافه کردن تفکر جدید به جمع دستیاران خود نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .... IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    کمک مربی،مربی بدنساز و اضافه کردن مربی آلمانی به کادر اکادمی باشگاه توسط ارتباط خوب یحیی با مهدوی کیا میتونه خوب باشه
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    اشتباهات دروازه بان که مربوط به مربی دروازه بان ها هست.مصدومیت های متوالی هم مشکل بدنساز هست.درگیری ها و عصابانیت ها هم با روانشناس حل میشه. تقویت بدنساز،مربی دروازه بان ،کمک مربی و استخدام روانشناس تا این 4 نکته رعایت نشه پرسپولیس نمیتونه نتیجه بگیره.
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    عوامل دور ماندن پرسپولیس از قهرمانی ششم در حالی که بیش از هر زمانی دیگر قهرمانی آسانتر در دسترس بود 1-به روز نبودن تاکتیک های گل محمدی و شناسایی شیوه بازی پرسپولیس توسط تیم های حریف 2-نبود دستیار ها و آنالیزور های قوی در کنار گل محمدی 3-ضعف عمومی در بدن سازی تیم که منجر به مصدومیت و خستگی بازیکنان در طی بازی می شد 4-ضعف حامد لک در درون دروازه که با دریافت گل های ابتدایی به تنهایی پرسپولیس را از 17امتیاز حساس دور کرد 5-ضعف و بروز نبودن مربی دروازبان ها 6-ضعف در قبل دفاع 7-نداشتن یک بازیساز در حد نورالهی و بشار رسن 8- نداشتن مهاجمان شش دانگ و گل زن 9-تغییرات مکرر در ترکیب تیم در هر بازی 10-در کل دور بودن پرسپولیس در قالب یک تیم جنگنده و هجومی و ترسو و محافظه کار بودن تیم که الهام گرفته از تفکرات گل محمدی و کادر فنی بود
  • پرسپولیس زلزله IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    نخیر خود یحیی ثابت کرده فقط با ستاره ها نتیجه میگیره کاری که برعکسشو برانکو میکرد چون تاکتیک داشت وعلم داشت تیمو بدون ستاره وتنها با14بازیکن فینالیست آسیا کرد نیمفصل دوم لیگ قبل ترابی برگشت نجاتمون داد تا قبل از برگشت ترابی نتایج رو ببینید امسال هم رضاییان آخرای فصل کمکمون کرد وبا از دست دادن امیری بازهم یحیی نتونست کاری کنه عوض تمرکز به جنگ رسانه ای با بقیه تیمها وبهانه وبیانیه واعتراض وکتک زدن داورا به مسایل فنی تمرکز میکردی آخ که برانکو خیلی دلتنگتیم
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    واقعه حیفه این کادر فنی تماما لنگی بخواد از هم پاشیده بشه... لورن بلان خودش یه تنه باجگاه لنگ رو تبدیل کرده بود به بنگاه شادمانی... حیفه واقعا حیفه. فقط همینو میتونم بگم
  • Farid US ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    Persepolis yek moraby khoub ehtiaj darad,? Shoma negah konid parsale Rafyee va Ahmadzadeh ra nemikhast hala mikhahad neshan midahad ke morabyghary ra balad nistand

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی