نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
تصمیم ستاره محبوب پرسپولیسی‌ها؛ خبری از بازگشت به ایران نیست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

احتمال بازگشت احمد نوراللهی هافبک فصل قبل پرسپولیس و فعلی شباب‌الاهلی به فوتبال ایران کم است.

مهم ترین بازیکنی که قبل از شروع این فصل از پرسپولیس جدا شد، احمد نوراللهی بود. ستاره خط میانی و بازیکن فیکس تیم ملی در چند سال اخیر کاملا سیر صعودی داشت و حالا به یک‌هافبک کامل تبدیل شده و یکی از نفرات تیم ملی ما در جام جهانی خواهد بود. احمد نور مهره ثابت پرسپولیس در میانه میدان بود و فصل قبل به عنوان بهترین بازیکن لیگ هم انتخاب شد.

یحیی هم که به خوبی از اهمییت حضور این بازیکن در تیمش باخبر بود نام او را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داد و مدیران باشگاه مامور مذاکره با این ستاره شدند. با این حال نتوانستند این بازیکن را در تیمشان نگه دارند و احمد از پرسپولیس جدا شد. باشگاه الاهلی امارات مبلغ بسیار خوبی به احمد پرداخت پیشنهاد داد و توانست ستاره پرسپولیس را به امارات ببرد.

جدایی نوراللهی به هواداران پرسپولیس شوک عجیبی وارد شود. احمد با وجود فیکس بودن در تیم ملی و داشتن عملکرد بسیار خوب، در الاهلی فصل خوبی را در این تیم سپری نکرد و با وجود هزینه سنگین این باشگاه برای ستاره ایرانی خود، در چند بازی نیمکت نشین بوده است و دراکثر بازی‌های الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا جایی در لیست این تیم نداشت و سکونشین بود. در بازی‌های اخیر شباب الاهلی، احمد به صورت فیکس به میدان رفت ولی نمایش‌های او به مراتب با عملکردش در تیم ملی و پرسپولیس تفاوت دارد.

با این حال شنیده‌های ما از منابع موثق حاکی از آن است که مدیران باشگاه الاهلی دوست دارند قرارداد این بازیکن را تمدید کنند و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را هم به نوراللهی دادند. از طرفی طی روزهای گذشته بحث بازگشت احمد نور به پرسپولیس مطرح شد و بعضی‌ها عنوان کردند که این بازیکن قصد بازگشت به ایران را در سال منتهی به جام جهانی دارد. احمد سال‌های فوق العاده‌ای را به همراه پرسپولیس سپری کرد و جام‌های مختلفی هم به همراه این تیم بدست آورد.

هواداران پرسپولیس هم که علاقه زیادی به نوراللهی دارند، از مدیران تیمشان درخواست کردند مقدمات بازگشت نوراللهی را به پرسپولیس فراهم کنند و به شدت از بازگشت احمد استقبال کردند. هرچند باشگاه پرسپولیس هنوز پیشنهادی رسمی برای جذب نوراللهی ارائه نکرده ولی بازگشت به پرسپولیس برای شماره ۸ تیم ملی همیشه گزینه‌ای در دسترس خواهد بود و می‌تواند به حضور مجدد در پرسپولیس فکر کند. نوراللهی برای فصل آینده با الاهلی قرارداد مشروط دارد و باید توافق مالی صورت بگیرد. با توجه به اینکه پرسپولیس توان رقابت با این باشگاه را در مسائل مالی ندارد، قطعا ادامه حضور در امارات سود خوبی به لحاظ مالی برای نوراللهی خواهد داشت. همچنین طبق ادعای یکی از نزدیکان نوراللهی باشگاه الاهلی از تمدید قرارداد و ادامه حضور احمد در این تیم استقبال کرده و خود این بازیکن هم دوست دارد یک فصل دیگر در الاهلی بماند. به این ترتیب بازگشت احمد نور به پرسپولیس تا این لحظه منتفی است، مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات جدیدی بیفتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی