سرنوشت بازیکن پرسپولیس به جذب یک بازیکن گره خورد/ پاسخ مثبت به پیشنهاد قطری؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم درصورتی که دانیال اسماعیلی فر در تابستان پیش رو پرسپولیسی شود آن گاه رامین رضاییان به لیگ ستارگان قطر باز خواهد گشت!

بهمن ماه سال گذشته رامین رضاییان لژیونر فوتبال کشورمان با فسخ قرارداد با تیم الدحیل بار دیگر قرمزپوش شد. رضاییان در جلسه با الدحیل قطر توانست رضایت این باشگاه را برای فسخ قراردادش جلب کند و به سرخپوشان پایتخت بپیوندد.

انتقال رضاییان در شرایطی بود که یحیی گل محمدی در نشست خبری اعلام کرده بود بعید می‌داند در ادامه بتوانند بازیکنی را جذب کنند. رضاییان در اول شهریور ماه ۱۳۹۹ با قراردادی ۲ ساله به الدحیل پیوست و در سال ۱۴۰۰ با قراردادی قرضی راهی تیم السیلیه قطر شد و در ۲۰ بازی توانست ۵ گل برای این تیم قطری گل بزند. در نهایت او از باشگاه السیلیه جدا شد و بعد از بازگشت به تیم الدحیل توانست رضایت این باشگاه را برای پیوستن به تیم پرسپولیس جلب کند. قرارداد او با پرسپولیس در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و او می تواند آزادانه به هر تیمی دلش خواست برود. در همین راستا شنیده می شود رامین رضاییان از کشور قطر پیشنهاد جدیدی دارد! این پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر نیست بلکه تیمی از دسته دوم این کشور خواهان رامین رضاییان شده است.

شاید بتوان گفت سرنوشت رامین رضاییان به نوعی به سرنوشت دانیال اسماعیلی‌فر گره خورده است. یکی از دلایلی که هنوز گل محمدی نام رضاییان را برای تمدید قرارداد به باشگاه و درویش نداده شاید همین موضوع باشد. به هرحال گل محمدی آن قدر به شیوه بازی این بازیکن علاقه دارد که بی تردید جایگاه ثابت رضاییان به خطر خواهد افتاد و رضاییان به خوبی می‌داند فصل آینده در شرایط بسیار سختی خواهد بود. قرارداد رضاییان نیز در پایان فصل به پایان می‌رسد و معلوم نیست در صورت جذب اسماعیلی‌فر، گل محمدی علاقه‌ای به ادامه همکاری با رضاییان خواهد داشت یا نه؟

اگر دانیال اسماعیلی‌فر به هر دلیلی به پرسپولیس نیاید یا اینکه بخواهد با سپاهان تمدید کند آن وقت شانس تمدید قرارداد رامین رضاییان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سلطان IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    به عنوان یک استقلالی میگم خداییش سانتر های فوقالعاده انجام میده تو حمله خوبه در دفاع ضعیف هست اسماعیلیفر هم همینطوره در دفاع کردن خیلی سوتی میده رامین بازیکن خیلی خوبیه ولی حاشیه زیاد داره
  • گرگانی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    سپاهان اگه تیم بود این سه ساله قهرمان میشد با تیم کهکشانیش رامین بسیار بهتر از بازیکن سپاهان هست قدر بازیکنای خودمون رو بدونیم دلیل قهرمان نشدن ما نبود نوراللهی مصدومیت عیسی همینطور نداشتن مدافع مرکزی خوب هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی