نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۵
قول شهاب زاهدی به درویش؛ آزاد شوم به پرسپولیس می‌آیم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب زاهدی یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیس برای فصل آینده است.

کادر فنی پرسپولیس قصد دارد پس از عملکرد ضعیف خط حمله این تیم در لیگ بیست و یکم و ناکامی مهاجمان در بسیاری از بازی‌ها، با جذب حداقل ۲ مهاجم گلزن نقطه ضعف خود را برای فصل آینده ترمیم کند و حالا یکی از اهداف آنها شهاب زاهدی است.

این لژیونر فوتبال ایران که تحت قرارداد باشگاه زوریا اوکراین است و البته به خاطر جنگ روسیه و اوکراین مجبور شد از اوکراین خارج شود و به مجارستان برود در گفت‌وگو با یکی از برنامه‌های صبحگاهی با تایید پیشنهاد پرسپولیس به او برای بازگشت به این تیم اعلام کرد در حال حاضر منتظر تعیین تکلیف وضعیت لیگ اوکراین است چون اگر فیفا اجازه برگزاری بازی‌های لیگ اوکراین را صادر کند باشگاه زوریا احتمالا قصد فروش این بازیکن را دارد اما در غیر اینصورت او بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند برای آینده فوتبالی خود تصمیم جدیدی اتخاذ کند.

شهاب زاهدی بازیکنی است که گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی علاقه ویژه ای به سبک بازی او دارد و از درویش درخواست کرده تا در صورت فراهم بودن شرایط زمینه انتقال او را به جمع قرمزا فراهم کند. پیش از این در ۲ مقطع باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب این بازیکن بود اما مبلغ بالای درخواستی باشگاه اوکراینی برای صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش مانع از انتقال او به پرسپولیس شد. بازیکنی که در پرسپولیس نامش مطرح شد و به نظر می‌رسد خودش نیز علاقمند است که بار دیگر و البته در شرایطی کاملا متفاوت پیراهن قرمز را به تن کند.شهاب که در اردوی قبلی تیم ملی حاضر بود و برای اولین بار توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد، در جدیدترین لیست اعلام شده از سوی اسکوچیچ غایب بود و از همین رو می خواهد در سال منتهی به جام جهانی جلوی چشمان سرمربی تیم ملی باشد و با درخشش احتمالی در پرسپولیس، در لیست نهایی تیم ملی هم قرار بگیرد.

آنطور که شنیدیم برخلاف دفعات قبلی زاهدی خودش بسیار علاقه‌مند است تا به فوتبال ایران برگردد و برای پرسپولیس بازی کند و در گفت‌وگویی که با مدیرعامل پرسپولیس داشت، قول داد در صورتی که لیگ اوکراین برگزار نشود و بازیکن آزاد به حساب بیاید، راهی پرسپولیس خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    دنیا و کهکشانیها
  • درودگر IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    جهت سوزش کیسه میاد
  • Matin IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    مهاجم دوست داشتنی ❤️
  • علی‌فیضی IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    سلام امیدوارم‌گه‌در فصل جدید پرسپولیسی را با جدیت شروع کند و‌با‌جذب بازی کنان باکیفیت ودز مستحکم وخط‌حمله اتشین‌امان به هیچ تیمی ندهد‌تا‌تمام حرف‌وحدیث‌ها‌درمورد‌تین‌تیم‌بزرگ تمام شود‌وامیری‌عزیز هرچه‌زودتر بهبود پیدا کند‌تا‌بار‌دیگر‌درجام‌جهانی‌بدرخشد
  • محمد IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    اصلا در حد پرسپولیس نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی