نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
۰ |
۴
عکس| اشک سرمربی ملوان درآمد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مازیار زارع در شب صعود از شب تلخی یاد کرد که ملوان به لیگ دسته اول سقوط کرد.

در این سالها نادر دست نشان، فرهاد پورغلامی، محمد احمدزاده و... مربیانی بودند که هدایت ملوان را برای صعود به لیگ برتر در دست گرفتند اما در نهایت این مازیار زارع -جوان ترینشان- بود که توانست «قوی سپید» را به لیگ برتر برساند.

مازیار زارع بازیکن اسبق تیم های ملوان و پرسپولیس، در ۳۷ ساله و اولین تجربه سرمربیگری خود موفق شد صعود ملوان را دو هفته مانده به پایان لیگ آزادگان قطعی کند که این دستاورد قابل توجهی برای تیم ملوان محسوب می‌شود.

زارع شب گذشته پس از اینکه از نتیجه بازی آرمان‌گهر و سایپا اطلاع یافت و دقایقی بعد داور در سوتش دمید، احساساتی شد و پس از اینکه اشک را از گونه‌های خود پاک کرد، به سمت هواداران ملوان رفت و گفت که او و این طرفداران خوشبخت‌ترین آدمهای روی زمین هستند و حالا دیگر هیچ آرزویی ندارند.

کاپیتان سالهای نه چندان دور ملوان در گفتگو با خبرنگاران هم به شب تلخ لیگ پانزدهم اشاره کرد که ملوان در مشهد با نتیجه ۲-۰ مقابل سیاه جامگان شکست خورد که گل دقیقه ۸۹ حمیدرضا علی عسگری باعث شد تا ملوان به خاطر یک تفاضل کمتر نسبت به سیاه جامگان به لیگ یک سقوط کند؛ حالا چه بازگشتی رویایی‌تر از صعود با هافبک آن روزهای تیم؟

عکس| مازیار اشک ریخت و صعود را جشن گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی