علی دایی! شیرمادر حلالت که حرف دل مردم را زدی/ بازی با کانادا مصاف با شریک آمریکا و انگلیس بود/ آوار آبادان بر سر همه مردم ایران خراب شد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: با اینکه استقلالی هستم و همه مرا به عنوان یک استقلالی می‌شناسند ولی امیدوارم نتایج در هفته پایانی به شکلی رقم بخورد که نفت مسجد سلیمان خیالش بابت ماندن در لیگ برتر راحت شود.

منصور رشیدی، دروازه بان اسبق تیم ملی و استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره لغو دیدار تیم‌های ملی ایران و کانادا همچنین بازی آخر استقلال و صحبت‌های اخیر علی دایی در مصاحبه با عادل فردوسی پور اظهاراتی را مطرح کرد.

لغو بازی ایران و کانادا را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظر من از ابتدا انتخاب تیم کانادا به عنوان حریف تدارکاتی اقدام درستی نبود.

چطور؟

تا جایی که می‌دانیم کشور کانادا روابط خوبی با آمریکا و انگلیس، دو حریف ایران در مرحله گروهی جام جهانی دارد. از این رو این تیم می‌توانست در همین بازی فرصتی را در اختیار این دو کشور قرار بدهد تا از زوایای مختلف بازی تیم ایران را فیلم برداری و روی تک تک بازیکنان ما شناخت دقیق پیدا کنند. این بازی اگر برگزار میشد نقاط ضعف و قوت ما به طور کامل در اختیار انگلیس و آمریکا قرار می‌گرفت.

با این حساب از نظر شما لغو این دیدار لطمه‌ای به تیم ملی نمی‌زند؟

خیر! ما لطمه را زمانی خوردیم که قرار بود ۸۷ نفر برای سفر به این کشور ویزا بگیرند! واقعاً باعث خجالت است. به نظر می‌رسد عده‌ای برای کارهای شخصی می‌خواستند بروند کانادا! آن هم در یک سفر ۱۵ ساعته!

علی دایی! شیرمادر حلالت که حرف دل مردم را زدی/ بازی با کانادا مصاف با شریک آمریکا و انگلیس بود/ آوار آبادان بر سر همه مردم ایران خراب شد

اما پیش از لغو بازی تیم ملی، کانادا اعلام کرده بود به ۵۰ نفر بیشتر ویزا نمی‌دهد؟

این هم یک سرشکستگی دیگر است! واقعا چرا باید ۳۷ نفر بیشتر از حد معمول تقاضای ویزا کنند؟ مگر ما کانادا ندیده هستیم؟ یا عقده کانادا رفتن داشتیم که می‌خواستیم این همه آدم را دنبال خودمان راه بیندازیم!

به نظر شما چه کسی باید نسبت به این موضوع واکنش نشان بدهد؟

به هر حال ما نهادهای نظارتی از این دست زیاد داریم. البته قبل از این هم از این اتفاقات کم نبوده اما واکنش خاصی نسبت به این مسائل ندیده‌ایم وگرنه حراست وزارت ورزش، حراست فدراسیون فوتبال و نهادهایی مثل کمیسیون اصل نود و کمیسیون ورزش مجلس و جاهای دیگری هستند که بخواهند سوال کنند که چرا قرار بوده این همه آدم دنبال تیم ملی راه بیافتند؟

علی دایی! شیرمادر حلالت که حرف دل مردم را زدی/ بازی با کانادا مصاف با شریک آمریکا و انگلیس بود/ آوار آبادان بر سر همه مردم ایران خراب شد

صحبت‌های اخیر علی دایی با عادل فردوسی پور را شنیدید؟

واقعاً از دیدن چنین مردی در فوتبال ایران احساس غرور می‌کنیم. علی دایی حرف‌های مهمی‌در بخش اول مصاحبه اش با عادل فردوسی پور به زبان آورد. واقعاً باید گفت شیر مادرش حلالش باشد که چنین پسری را تحویل کشور داد. من یکبار در سفری که همراه علی دایی به شهر سرعین در اردبیل داشتم، مادرش را از نزدیک دیدم. خدا حفظش کند و امیدوارم عمر ۱۲۰ ساله داشته باشد که چنین فرزند صالحی را به اجتماع تحویل داد. حرف‌های او حرف حق بود. به خصوص درباره پرداخت یارانه به ملت ایران. از دیدن عادل فردوسی پور هم خیلی خوشحال شدم. خدا را شکر که این رسانه‌های مجازی هستند و مردم می‌توانند حرف حساب را از زبان چنین افرادی بشنوند.

بازی استقلال با مسجدسلیمان را چطور پیش بینی می‌کنید؟

مسجد سلیمان زادگاه و شهر من است. من خودم استقلالی ام و همه را می‌شناسند اما با توجه به وضعیت خطرناک تیم نفت در پایین جدول امیدوارم نتیجه مسابقات هفته آخر به گونه‌ای رقم نخورد که تیم نفت سقوط کند. رضا مهاجری از وقتی که این تیم را در دست گرفته خیلی براش زحمت کشیده. امیدوارم در نهایت یک بازی خوب را شاهد باشیم.

حرف باقیمانده؟

بابت اتفاق تلخی که در آبادان برای اهالی این شهر رخ داد بسیار غمگین ام و از صمیم قلب به همه اهالی آبادان به ویژه آنهایی که در این حادثه تلخ خانواده‌هایشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم. متاسفم برای مسئولانی که به جای ساختمان سه طبقه، مجوز ساختمان ۱۰ طبقه دادند تا اینچنین آوار بر سر مردم آبادان و کل ایران خراب شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    عادل و دایی چهره های سرشناس پرسپولیسی را هم در اخبار کیسه میبینیم :)))بالا بردن بازیدید اخبار کیسه به هر قیمتی ؛)))
  • محمد استقلالی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    واقعا خنده داره ینی اگه ایران با یه تیم دیگه بازی دوستانه انجام بده، از یه زوایای دیگه فیلم برداری میکنن که نقطه ضعف و قدرت تک تک بازیکنای ما مشخص نشه؟!!!
  • محمدرضا IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    فیلم برداری ک گفتی خیلی خنده داربودین چه حرف بچگنه ای بودزدی.ولی راجب علی دایی وعادل خان درست گفتی تنها فوتبالیهایی که بادردمردم درد میکشن وباشادیشون شادمیشن این دوعزیزهستن مخصوصا علی دایی مردم ازگرانیهای تحمیلی دولت جدیدکمرشون شکسته وهیچ کس بفکرمردم نیست یارانه ای که دادن به مردم بایک روغن خوراکی پس گرفتن باقی گرانیهای کالاهاموندروی دوش مردم بخدابازم صدرحمت به روحانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی