نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش جالب وزیر ورزش به لغو بازی تیم ملی با کانادا/ این اتفاقت باید در نطفه خفه شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وزیر ورزش و جوانان گفت: نگرانی خود را از لغو یک طرفه دیدار تیم ملی توسط کانادا به وزارت امور خارجه اعلام کردیم.

سجادی با اشاره به لغو بازی دوستانه ایران و کانادا اظهار کرد: کشور کانادا به تعهدات خود عمل نکرد و قطعا این موضوع اثرات خوبی درپی نخواهد داشت و نگرانی‌های خود را از این موضوع به وزارت امور خارجه منتقل کرده‌ایم. نقش حمایتی و نظارتی ما ایجاب می‌کند پیگیر این اتفاق باشیم چرا که فدراسیون‌ها پاره تن وزارت ورزش و جوانان هستند.

وی افزود: ناراحتی ما از این بابت نیست که کانادا این بازی را لغو کرده، چون در رنکینگ فیفا رتبه ایران از کانادا خیلی بهتر است. وزارت امور خارجه با چند کشور مذاکره کرده که بتوانیم بازی دوستانه انجام دهیم. تمام ظرفیت کشور در خدمت تیم ملی است و ورزش ایران فرصت حضور در جام‌جهانی را به راحتی به دست نیاورده که بخواهیم به آسانی آن را از دست بدهیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: واژه «ژئوپلوتیک» هم باید در بازنگری‌های منشور المپیک IOC مطرح شود که این موج جدید سیاست‌زدگی در ورزش در نطفه خفه شود.

وی با تاکید بر اینکه پول ورزش باید برای خود ورزش خرج شود گفت: پول ورزش باید با برنامه‌ریزی مدون برای خود ورزش هزینه شود و از هزینه آن در موارد غیر ورزش باید پرهیز شود، تا بتوان ورزش را به مقصد نهایی رساند.

سجادی در پایان تصریح کرد: جا دارد از تمامی همکاران ستادی و مدیران کل استانها بابت همکاری در برگزاری هرچه بهتر برنامه ها تشکر کنم و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم آینده‌ای روشن برای خانواده بزرگ ورزش و جوانان کشور رقم بزنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی