عکس| خنده‌های کاپیتان پرسپولیس در تمرین/ سیدجلال از تصمیم یحیی بی‌اطلاع بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرمزهای پایتخت درحالی برای برگزاری اردوی پیش از بازی با شهرخودرو راهی هتل شده‌اند که کاپیتان‌های خود را به همراه ندارند.

از فصل سخت و عجیب پرسپولیس دو هفته باقی‌مانده اما در این فاصله نیز این تیم با تغییر در ترکیب خود مواجه می‌شود. درحالی که پرسپولیس در بازی شهرخودرو وحیدامیری و عیسی آل‌کثیر را به علت مصدومیت و سعیدآقایی و حامدپاکدل را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد حالا با تصمیم انضباطی کادرفنی ۳ بازیکن دیگر نیز کنار گذاشته شدند تا تعداد غایبان این تیم به عدد ۷ برسد.

یحیی که در این فصل نیز چندبار بازیکن مختلف را به دلایل انضباطی از بازی یا تمرین منع کرده بود حالا در آخرین تصمیم انصباطی این فصل دو کاپیتان اول تیم خود یعنی سیدجلال و عالیشاه را به همراه فرشاد فرجی از لیست بازی با شهرخودرو کنار گذاشته است.

آخرین عکس‌هایی که در سایت باشگاه پرسپولیس از تمرین این تیم منتشر شده نشان می‌دهد این بازیکنان از تصمیم یحیی کاملا بی‌خبر بوده‌اند و تمرین با نشاط سیدجلال، شوخی و خنده‌هایش از بی خبری او از این تصمیم شوکه کننده حکایت دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    با رفتارهای یحیی گل‌محمدی علیرغم نقل و انتقالات پر سروصداو خریدن ستاره های لژیونر و داخلی سال آینده نیز پرسپولیس قهرمان نخواهد شد.به یاد داشته باشیم سال گذشته نیز امثال ابراهیمی،شجاعی، پاکدل بهترین بازیکنان تیمهای خود بودند و مشتریان زیادی داشتند و اسدی نیز با سروصدای زیادی به پرسپولیس پیوست اما این تیم سه هفته مانده به اتمام لیگ قهرمانی را از دست داد و دریک بازی ضعیف مقابل آلمینیوم از جام حذفی بیرون رفت. دوقهرمانی قبلی یحیی نیز به دلیل ساختار برجای مانده از برانکو وضعف رقبا به دست آمد اما امسال که تیم برانکو از هم پاشید یحیی نتوانست کاریکند.حتی در دوسال گذشته او نتوانسته یک چهره جوان را به تیم خود اضافه و به سطح اول فوتبال معرفی کند حال چگونه او میتواند تیمی جدید و قدرتمند بسازد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی