نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
روایتی جدید از تصمیم عجیب گل محمدی/ هواداران پرسپولیس تصمیم خود را عملی می‌کنند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از این که یحیی گل محمدی سه بازیکن پرسپولیس را از لیست بازی با شهرخودرو کنار گذاشت با واکنش شدید هواداران پرسپولیس در فضای مجازی مواجه شد.

پرسپولیسی‌ها که از نتایج تیمشان راضی نیستند، تصمیم یحیی در مورد سید جلال،عالیشاه و فرجی را هم برنتابیده و از گل محمدی انتقاد کردند. حتی قرار شد سیدجلال حسینی در دقیقه ۴ بازی با شهرخودرو به شدت تشویق شود.

سیدجلال با سابقه ۹ قهرمانی در لیگ برتر که ۵ قهرمانی‌اش با پرسپولیس است، محبوبیت خاصی بین پرسپولیسی‌ها دارد و همین مساله در کنار اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی در تصمیم یحیی مبنی بر بازگرداندن سه بازیکن تیمش بسیار تاثیرگذار بود.

هواداران پرسپولیس شنبه شب که یحیی آن تصمیم را گرفت، بار دیگر ماجرای چند سال قبل مهدوی‌کیا را پیش کشیدند و قضیه سیدجلال را با مهدوی‌کیا مقایسه کردند. همین مسائل در کنار تماس سیدجلال باعث شد تا یحیی عقب‌نشینی کند. البته کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه‌اش گفته بود که یکسری ناگفته‌ها را هم بعد از اتمام رقابتهای لیگ برتر بر زبان خواهد آورد. حالا باید دید با توجه به اتفاقاتی که رخ داد آیا بازهم سیدجلال در دقیقه ۴ بازی امشب از سوی هواداران پرسپولیس تشویق می‌شود یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهی‌پرسپولیسی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    یحیی‌یادت‌باشه‌سید‌باید‌باشد پرسپولیس‌خانه‌سید‌جلاله‌‌هرادم‌کوری‌هم‌این‌رامیدانه
  • یوسف IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    اگه بیرو جذب نشه اگه سروش جذب نشه یحیی باید بره مثل استیلی از دقیقه یک سکو ها علیه یحیی خواهند بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی