یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی پرسپولیس در این فصل چند بازیکن تیمش را به دلیل بی انضباطی با جریمه مواجه کرده است.

سرمربی پرسپولیس که به دلیل نتیجه نگرفتن در این فصل به شدت تحت فشار قرار دارد، در اقدامی عجیب کاپیتان‌های اول و دوم تیمش را به همراه فرشاد فرجی ابتدا از لیست بازی مقابل شهرخودرو خط زد ولی بعد از چند ساعت از تصمیم خود صرف نظرکرد و این ۳ بازیکن را به اردو فراخواند.

اولین تصمیم انضباطی یحیی گل‌محمدی به ابتدای فصل و بازی مقابل فولاد برمی‌گردد. زمانی که علیرضا ابراهیمی مدافع تازه به خدمت گرفته قرمزها به دلیل نیمکت‌نشینی در این بازی به تصمیم یحیی گل‌محمدی اعتراض کرد و این موضوع باعث شد تا یحیی با او برخورد کند و نه تنها به او بازی ندهد بلکه جلوی حضور خرید تابستانی تیمش در تمرینات را هم بگیرد. هر چند موضوع خیلی زود با پادرمیانی بزرگان تیم و عذرخواهی ابراهیمی حل شد اما ابراهیمی جایگاهی که نزد یحیی گل‌محمدی داشت را تقریبا از دست داد.

برخورد دوم سرمربی پرسپولیس با حامد لک دروازه‌بان اول تیمش بود. لک پس از نمایش ضعیف در ترکیب پرسپولیس و دریافت گلی عجیب مقابل تیم امید با تصمیم یحیی گل‌محمدی از حضور در تمرینات منع شد و تا آستانه اخراج پیش رفت. یحیی معتقد بود او دیگر انگیزه لازم برای حضور در دروازه پرسپولیس را ندارد اما در ادامه پادرمیانی مدیرعامل قرمزها باعث شد تا لک با عذرخواهی از یحیی گل‌محمدی و داود فنایی به تمرینات پرسپولیس برگردد.

همه برخوردهای انضباطی سرمربی پرسپولیس در این فصل/ فقط یک بازیکن خاطی جریمه نشد!

سومین تصمیم انضباطی یحیی زمانی بود که مهدی عبدی مهاجم جوان قرمزها در حالی که تیمش در یک بازی تدارکاتی به مصاف نیروی زمینی رفته بود در بین دو نیمه آن بازی، بدون اطلاع سرمربی تیمش، ورزشگاه کاظمی را ترک کرده و در جشن قهرمانی نساجی شرکت می‌کند؛ او در ادامه از حضور در تمرینات منع شده بود و بعد از حضور در جلسه انضباطی و کسر قرارداد به اردوی این تیم بازگشت و در چند بازی هم نیمکت نشین شد.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که در این فصل فقط یک بازیکن از تنبیه انضباطی یحیی گل محمدی در امان ماند و جریمه ای شامل او نشد. رامین رضاییان خرید نیم فصل پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، ابتدا از تعویض شدن امتناع کرد ولی بعد از چند دقیقه حاضر به تعویض شد. با این حال رامین موقع نشستن روی نیمکت هم دست از اعتراض بر نداشت و شاید برخورد قاطع کریم باقری در آن لحظه نبود، کار به جاهای باریک می‌کشید.

گل محمدی که در این فصل رفتارهای عجیب کم انجام نداده، چند بار شاگردانش را جریمه و تنبیه کرد ولی رضاییان آن هم به دلایل نا معلوم از جریمه شدن فرار کرد. این درحالی است که از نظر هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس هم رفتار رامین نیاز به جریمه انضباطی داشت ولی یحیی خیلی راحت از کنار آن گذشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی