نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
راهکار تازه باشگاه پرسپولیس برای دعوای حقوقی با دروازه‌بان شاکی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس لایحه دفاعی خود در پرونده بوژیدار رادوشویچ را در دادگاه عالی ورزش ثبت کرد.

پس از ابلاغ حکم ۸۶۶ هزار یورویی پرونده شکایت بوژیدار رادوشویچ به باشگاه پرسپولیس، قرمزها در ادامه درخواست گراندز حکم را کرده بودند، فیفا در شرح تفصیلی که برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده بود اعلام کرد ۴۵ روز فرصت دارد تا یکی از این سه راه را انتخاب کنند: پرداخت مطالبات دروازه‌بان کرواتش، توافق با رادوشویچ و یا استیناف‌خواهی در دادگاه عالی ورزش.

باشگاه پرسپولیس پس از عدم توافق با این دروازه‌بان کروات گزینه سوم را انتخاب کرد و بلافاصله بخش حقوقی قرمزها با کمک بخش بین‌الملل لایحه دفاعی خود را برای دادگاه عالی ورزش ارسال کردند.

در حالی که پیش از این درویش مدیرعامل پرسپولیس مدعی شده بود بهترین وکلای خارجی را برای پیگیری پرونده رادو در دادگاه عالی ورزش انتخاب خواهد کرد تا از حقوق این باشگاه در این پرونده دفاع کند اما شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که باشگاه باز هم از وکیل داخلی در این پرونده استفاده کرده است.

تجربه نشان داده باشگاه‌های ایرانی در اغلب پرونده‌ها که علیه آنها در فیفا و یا دادگاه عالی ورزش تشکیل می‌شود، شکست می‌خورند و حالا باید دید لایحه جدید قرمزها که کسی از محتوای آن خبر ندارد، تاثیری بر حکم صادر شده خواهد داشت یا خیر.

به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری در دادگاه عالی ورزش در مورد این پرونده نیز احتمالا تا پاییز به طول می‌انجامد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی