ستاره سرخ‌ها زیر قولش زد/ هافبک پرسپولیس به فکر جدایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا هافبک پرسپولیس هنوز تصمیمی برای تمدید قراردادش با سرخ‌ها نگرفته است.

اخبار زیادی در چند هفته اخیر درخصوص توافق میلاد سرلک برای تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس منتشر شده بود و طبق آخرین خبر قرار بود که این بازیکن برای توافق نهایی با سرخ‌ها به باشگاه پرسپولیس برود اما این بازیکن ظاهرا زیر قول خود زده است.

او امروز هم وعده داده بود در باشگاه حاضر می‌شود و حتی رضا درویش هم در محل باشگاه منتظر او بود اما وی به باشگاه نرفت تا بعد از روز جمعه که بدقولی کرده بود این بار هم مسئولان پرسپولیس را قال بگذارد. سرلک درحالی برای تمدید قرارداد به باشگاه نمی‌رود که گفته می‌شود مدیران پرسپولیس با خواسته او برای افزایش قرارداد موافقت کرده اند و حتی بابت مطالبات گذشته اش هم قول داده اند که به زودی پرداخت کنند. با این حال سرلک که گفته می‌شود به فکر بازی در قطر است هنوز برای نهایی شدن تمدید قرارداد راهی باشگاه نشده است.

این بدقولی‌های سرلک در شرایطی است که در فضای مجازی هم هواداران بابت تمدید نشدن قراردادش مسئولان این باشگاه را به باد انتقاد گرفته اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تا ابد پرسپولیسیم IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    به نظرم بیشتر از این ناز سرلک و کشید اشتباه با یه خداحافظی خوشحالمون کنه پولی که میخوان بدن سرلک میشه همین صادقی گل‌گهر خرید خیلی بهتره و باتکنیکتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی