افشین پیروانی: نه ما تقصیر داشتیم نه تراکتور/ رأی بازی قابل بحث نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست پرسپولیس به مسائل مطرح شده جلسه کمیته انضباطی درخصوص دیدار نیمه تمام با تراکتور واکنش نشان داد.

جلسه کمیته انضباطی درخصوص دیدار نیمه تمام پرسپولیس با تراکتور امروز در ساختمان فدراسیون فوتبال با حضور سرپرست‌های دو تیم برگزار شد.

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس با بیان اینکه به اتفاق وکلای باشگاه آقایان درویشی و هدایتی در این جلسه حضور پیدا کردند گفت: از حضور در این جلسه تعجب کردم نباید این مسائل در بازی‌ها اتفاق بیفتد.

پیروانی ادامه داد: از هواداران و جامعه ورزش بخاطر این اتفاقات عذرخواهی می‌کنم. این رفتارها در محیط ورزشگاه قشنگ نیست نباید این مسائل در فوتبال پیش بیاید تا بیننده‌ها محبور شوند تلویزیون‌ها را خاموش کنند.

سرپرست پرسپولیس درخصوص این جلسه و رای احتمالی کمیته انضباطی افزود: رای مشخص بوده و قابل بحث نیست البته من تخصصی در این زمینه ندارم که حرفی بزنم. ولی در پیش آمدن این اتفاقات نه ما تقصیر داشتیم نه تیم تراکتور.

پیروانی تصریح کرد: از کاپیتان تراکتور و سرمربی این تیم نیز تشکر کنم که با تلاش خود مانع اتفاقات بدتری در این دیدار شدند اما مسئولینی که بعد از این بازی مصاحبه کردند خیلی راحت با یک عذرخواهی می‌توانستند این مسئله براحتی را حل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشین دست کج NL ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    انشالله که زودتر کمیته انظباطی تکلیف فرش های کیروش و کارت بانکی های بازیکنای تیم ملی امید و پول پاداش بازیکنای تیم ملی هم مشخص بشه و متخلف به سزای اعمتل زشتش برسه
  • صادق US ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    آخر مدیران تراکتور باید دست خودشان را رو می کردند که در آشوب دست دارند خدا خواست مقصران اصلی مشخص شود حالا انتظار دارید مقصر عذر خواهی کنند .
    • یوسف IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      اخه واجبه چرت وپرت بگی حرف نزنی می ترسی لال خطابت کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی