نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چشمی: فصل بعد در استقلال می‌مانم/ حالا حالاها نمی‌توانند رکورد ما را بشکنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: سال، سال سختی بود اما همه کمک کردند و آخرش خوب تمام شد.

روزبه چشمی پس از کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر و به هواداران، کادرفنی و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم. سال، سال سختی بود اما همه کمک کردند و آخرش خوب تمام شد.

وی در ادامه افزود: امسال هم مشکلات زیاد بود، چه از بیرون زمین که خیلی نا بجا از ما انتقاد می‌کردند و چه مشکلاتی که در خود تیم بود، اما فکر می‌کنم بازیکنان معنی تیم بودن را نشان دادند. بازیکنان جوان کنار بازیکنان باتجربه فصل خوبی را رقم بزنند. قطعاً این نتیجه دست نیافتی است و حالا حالاها نمی‌توانند رکورد استقلال را بشکنند.

چشمی در واکنش به این سوال که چه اتفاقی رخ داده بود که امسال بازیکنان نیمکت‌نشین اعتراضی نداشتند،گفت: امسال سال خوبی بود، هم جوانان کمک کردند و هم کادر فنی و مدیریت با تمام مشکلات کلمه تیم بودن را معنی کردند. خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همیشه شاد باشند.

بازیکن تیم استقلال در واکنش به این سوال که مرادمند و یزدانی امروز در جشن قهرمانی حضور داشتند، نظرتان در مورد آنها چیست، گفت: حقشان بود. فکر می‌کنم آنها را به ناحق از ما جدا کرده بودند. من در همان مقطع هم در مورد این موضوع صحبت کردم. کمترین کار این بود که آنها در جشن قهرمانی امروز حضور داشته باشند. امیدوارم که موفق باشند.

چشمی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد با تیم استقلال همکاری خواهید کرد یا خیر، اظهار داشت: انشالله که مشکلی نیست و فصل بعد در تیم استقلال ماندگار خواهیم بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    کدام رکورد؟,رکوردقهرمانی که خالاحالاهاخیلی مانده برسبد اگرمنظورت بدون شکست بودنه که رکوردش ازپنجاه سال پیش دست ماست.سال پنجاه و دو.قعرمان شذیم بدون شکست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی