نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
صبر باشگاه و گل محمدی در ماجرای سرلک به سر آمد/ هافبک دفاعی لیگ برتری در تیررس پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم صبر باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی از تعلل میلاد سرلک برای تمدید قراردادش با این تیم به سرآمده است.

دیروز رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با عصبانیت از بدقولی‌های میلاد سرلک گفت: «قرار بود دوشنبه بیاید، اما نیامد و به هرحال اگر نخواهد بیاید به هرحال فکر دیگری می‌کنیم.»

مدیرعامل پرسپولیس حدود یک ماه پیش نشستی با میلاد سرلک داشت و سپس از سوی باشگاه عنوان شد این جلسه مثبت بوده و به زودی این هافبک ملی پوش قراردادش را تمدید خواهد کرد اما چنین نشد!

میلاد سرلک امروز و فردا کرد و به بهانه‌های مختلف قرار ملاقات برای امضای قرارداد با درویش را به روزهای دیگر موکول کرد تا صبر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس لبریز شود و...

حالا شنیده می‌شود یک گزینه جدید برای جانشینی میلاد سرلک مطرح شده است؛ علیرضا علیزاده! علیزاده که در ابتدای لیگ نوزدهم از نفت مسجد سلیمان به تیم فوتبال گل گهر اضافه شد، نمایش‌های خوبی در پست هافبک دفاعی داشت و سبب شد تا با پایان فصل پرسپولیس یکی از باشگاه‌هایی باشد که به دنبال جذب این بازیکن افتاد، اما پس از مذاکراتی که ۲ طرف داشتند، درنهایت این موضوع به سرانجام نرسید تا دوباره این بازیکن پای مذاکره با مدیران باشگاه گل گهر بنشیند و قرارداد یکساله‌ای با آنها تمدید کند.

قرارداد علیرضا علیزاده هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، برای یک‌سال دیگر تمدید شد تا او نیز هم‌چنان با پیراهن گل‌گهر در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران به‌میدان برود و حالا این قرارداد به پایان رسیده است.

میلاد سرلک حالا اردوی تیم ملی را برای عدم تمدید قراردادش بهانه کرده است و چنانچه پس از بازگشت از اردو باز هم بخواهد به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس وعده بدهد آن گاه جذب گزینه جدید ( بخوانید علیرضا علیزاده) فعال خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    آقای درویش ،تیم پرسپولیس رو به گند نکشید ،بازیکن عشو میکنه مگه خونه خاله هستش که ادا درمیاره چیزی که زیاده بازیکن ،با یکی دیگه قرارداد ببندید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی