نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پایان شایعات درباره جدایی مجیدی از استقلال؛ قرارداد ۳ ساله با فرهاد داریم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واکنش عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به شایعه جدایی فرهاد مجیدی از این تیم اشاره به قرارداد سه ساله او با آبی‌پوشان بود.

محمد مومنی درباره بحث جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اینها حواشی منفی است که برای تیم ایجاد کرده‌اند. برخی دوستان قصد دارند قدرت‌نمایی استقلال و قهرمانی‌اش را به کام هواداران تلخ کنند به همین خاطر هجمه عجیبی به وجود آورده‌اند. مجیدی هیچ حرفی درباره رفتن نزده است و نمی‌زند. تیم مجیدی قهرمان شده است، تیمی که خودش ساخت و می‌خواهد با آن ادامه دهد و به موفقیت‌های بیشتر برسد. دوستان مخالف باشگاه استقلال قصد دارند با رواج این بحث‌ها تیم را به حاشیه ببرند.

این عضو هیئت مدیره در مورد اینکه چرا باشگاه استقلال موضع‌گیری رسمی در این باره نمی‌کند، تأکید کرد: وقتی سرمربی قرارداد سه ساله دارد، چرا باشگاه باید موضع‌گیری کند؟! به دوستان حاشیه‌ساز و هواداران می‌گویم خیال‌شان راحت، مجیدی قرارداد دارد و هر کسی باید پایبند به قراردادش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبر معراجی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    قسم میخورم هرحاشیه برای استقلال درست شود از جانب قلعه نویی طرد شده ازسوی هواداران فهیم استقلاله...آقای قلعه نویی بس کن...بزار استقلال نفس بکشد...بابا چه ازجون استقلال میخوای؟ بگو تا ماهم بشنویم...خیالت راحت تو قلعه نویی دستت به همه رو شده...استقلال تورا تا آخر عمرت نخواهد خواست.
  • بی نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    ممد جان تو اون موقع نبودی یا اگه هم بودی خواب بودی که فرهاد جانتون وسط فصل رفت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی