نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سرپرست فدراسیون از تصمیم اسکوچیچ حمایت کرد/ بازیکنان استقلال منتظر دستور سرمربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: با اتفاقی که روز گذشته در مجمع افتاد از این به بعد اعضای هیات رئیسه راحت تر می‌توانند با هم کار کنند.

میرشاد ماجدی درباره اینکه قبل از مجمع فدراسیون فوتبال گفته بود برخی اعضای هیئت رییسه او را همراهی نمی‌کنند اما در این مجمع به جز مهرداد سراجی برای ادامه فعالیت رای آوردند، اظهار داشت: روز گذشته مجمع بسیار خوب و آرامی برگزار شد. با وجود اینکه قبل از برگزاری جلسه صحبت از حاشیه های داخل مجمع بود اما این اتفاق نیفتاد. با حداکثر قانونمندی طبق بندهای اساسنامه با حضور نمایندگان فیفا و AFC، این مجمع برگزار و رای گیری شد.

وی ادامه داد: در خصوص خیلی از مسائل بحث و گفت و گو شد و در نهایت سه عضو هیئت رییسه در جای خود ابقا شدند. مودت و دوستی که حس می‌کردم باید بین اعضای هیئت رییسه به وجود بیاید در این مجمع القا شد. از این به بعد اعضای هیئت رییسه راحت تر می‌توانند با هم کار کنند.

سرپرست فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا قرار است الجزایر در قطر به مصاف تیم ملی برود، گفت: با چند کشور در حال مذاکره هستیم. ان‌شاءالله فردا بعد از ظهر تیم ملی به سمت قطر پرواز خواهد کرد و اردویی را در این کشور خواهیم داشت‌. یکی از تیم‌هایی که توانستیم درباره بازی دوستانه با آن ارتباط بگیریم، الجزایر است. اگر این موضوع یه قرارداد برسد خواهیم گفت.

ماجدی درباره ماحصل جلسه امشب خود با کادرفنی تیم ملی توضیح داد: با کادرفنی جلسه نداشتم بلکه با برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت کردیم. هم خاطرات قدیمی را مرور کرده و هم برخی مشکلات و دغدغه های بچه‌ها را گوش کردیم. امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر مشکلات این عزیزان را برطرف کنیم. به هر حال بازیکنان و کادرفنی همیشه باید کنار هم باشند تا تیم ملی نتیجه بهتری بگبرد.

وی در گفت و گو با شبکه خبر درخصوص وضعیت بازگشت بازیکنان استقلال به لردو، پاسخ داد: این در اختیار سرمربی تیم ملی است و هر تصمیمی بگیرد، فدراسیون از آن تمکین خواهد کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره اینکه اگر قرار باشد آنها به قطر بیایند باید برای شان بلیت گرفت، توضیح داد: اگر سرمربی دستور بدهد گرفتن بلیت کار سختی نخواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشین IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    با این‌مربی تیم ملی فقط زنگ‌تفریح تیم هادر جام جهانی هستیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی