نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بیرانوند: تنها نگرانی ما در نظر نگرفتن بازی تدارکاتی است/ در مهم‌ترین فیفادی قرار داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: نیاز تیم ملی برگزاری بازی‌های تدارکاتی است تا با آمادگی عالی وارد مسابقات جام جهانی شود.

مهدی ترابی درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران در اردوی قطر اظهار داشت: دو، سه روز است اردوی‌مان آغاز شده و شرایط خوبی برقرار است. با اضافه شدن بازیکنان شرایط بهتر می‌شود تا بتوانیم بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کنیم.

وی افزود: تمرکزمان روی تمرینات است و خواسته کادرفنی برگزاری بازی‌های تدارکاتی است. نیاز ما بازی تدارکاتی است و اگر برگزار نشود از رقبا عقب می‌افتیم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و با آمادگی عالی وارد مسابقات شود.

همچنین علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران نیز در خصوص اردوی قطر گفت: کمپی که در اختیارمان گذاشته‌اند، خوب است و امیدوارم از فیفادی به نحو احسن استفاده کنیم. با اضافه شدن یکی دو بازیکن تیم ملی تکمیل می‌شود. تنها نگرانی ما در نظر نگرفتن بازی تدارکاتی است و امیدوارم بتوانیم دو، سه بازی دوستانه انجام دهیم. ۵،۶ ماه دیگر به آغاز جام جهانی نمانده است و الان در مهم‌ترین فیفادی قرار داریم.

وی تصریح کرد: بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند، لیاقت‌شان را داشته‌اند و امیدوارم بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    از بازی تدارکاتی با عمان هم بنویس با توسل به وزارت خارجه😂😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی