نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
۰ |
۵
عکس| دلتنگی ستاره ملی پوش پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع جدید سرخ‌ها نسبت به بازی در تیم ملی واکنش نشان داد.

مدافع جدید پرسپولیس مرداد سال گذشته در حالی‌که جزو ترکیب ابتدایی شنزن مقابل چینگدائو بود، در همان لحظات ابتدایی پس از اینکه اقدام به دفع توپ کرد، با آسیب مصدومیتی وحشتناک مواجه شد و در دقیقه ۴ از زمین بیرون رفت و از آن زمان تاکنون نتوانست در هیچ مسابقه رسمی‌ای به میدان برود.

او یک ماه بعد زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و سپس راهی قطر شد تا دوران نقاهت پس از درمان را سپری کند. مصدومیت مرتضی به قدری شدید بود که برای بازگشت به میادین پس از عمل جراحی به ماه‌ها زمان نیاز داشته باشد و این باعث دوری پورعلی گنجی از تیم ملی هم شد تا ملی‌پوشان در غیاب او دور انتخابی را به پایان برسانند.

مرتضی تمرینات خود در ماه‌های اخیر را با حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس و نساجی پیگیری کرد و چندی پیش نیز به‌عنوان نخستین خرید سرخ‌پوشان پایتخت برای فصل ۰۲-۱۴۰۱ معرفی شد. او در حال پشت سر گذاشتن آخرین دوران آماده سازی برای بازگشت به تیم ملی و حضور دوباره در جام جهانی است.

در شرایطی که تیم ملی در قطر اردو زده تا اولین دور از مراحل آماده سازی خود برای جام جهانی را پشت سر بگذارد، مرتضی پورعلی گنجی با انتشار پستی در اینستاگرام برای حضور در جمع ملی‌پوشان ابراز دلتنگی کرد. او در این پست تصویری از خود با پیراهن تیم ملی را به اشتراک گذاشته و برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت کرده است.

عکس | دلتنگی ستاره ملی پوش پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی