نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کاپیتان منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینطور که پیداست داوید دخئا سنگربان منچستریونایتد در بین هم‌تیمی‌هایش برای کاپیتانی از هری مگوایر و کریستیانو رونالدو محبوب‌تر است.

داوید دخئا پیش از هری مگوایر، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای به‌دست آوردن پست کاپیتانی در منچستریونایتد است.

نشریه «سان» نوشت، اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید، گفت از اینکه بازیکنان خودشان انتخاب کنند که چه کسی کاپیتان تیم باشد خوشحال خواهد شد و بازیکنان اصرار دارند که دروازه‌بان دخئا بهترین گزینه در تیم اصلی خواهد بود. آن‌ها ادعا می‌کنند که این کارشان دشمنی علیه کاپیتان فعلی مگوایر نیست. بلکه نشان دهنده میزان احترام و اعتقاد آن‌ها به این بازیکن ۳۱ ساله اسپانیایی است.

اوله‌گنار سولشائر، سرمربی سابق، پس از خروج اشلی یانگ و رفتنش به اینتر، بازوبند کاپیتانی را به مگوایری داده بود که تازه ۶ ماه از ورودش به تیم می‌گذشت، و با این کار همه را شگفت‌زده کرد. مدافع میانی ۲۹ ساله به داشتن این عنوان بسیار افتخار می‌کند. اما برخی در داخل باشگاه احساس می‌کنند که این مسئولیتی ناعادلانه است و حتی می‌تواند روی فرم او تأثیر بگذارد.

کریستیانو رونالدو نیز در بین گزینه‌ها حضور خواهد داشت. با این حال، منابعی از کمپ تمرینی کارینگتون اصرار دارند که دخئا کسی است که می‌تواند بیشترین تاثیر را بر درمان درهم‌شکستگی رختکن بگذارد. دخئا در پایان فصل گذشته بسیار رک و صریح از مسائل انتقاد می‌کرد، زیرا نتایج تحت هدایت رالف رانگنیک بد و بدتر شد.

دخیا همچنین در اوایل تابستان گذشته خیلی زود به تمرینات برگشت تا جایگاه دین هندرسون را دوباره به‌دست آورد، و با این حرکتش هم‌تیمی‌ها و مربیان را تحت‌تأثیر قرار داد.

یک سال از قرارداد ۳۷۵ هزار پوند در هفته او باقی مانده و یونایتد یک گزینه ۱۲ ماهه دیگر هم در اختیار دارد. با این حال، سران اولدترافورد معتقدند که او هنوز سال‌های زیادی برای بودن در اوج دارد و احساس می‌کنند که داشتن شغل کاپیتانی می‌تواند او را به پایان دوران حرفه‌ای خود در اولدترافورد برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی