نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اولین تصاویر پیکه و شکیرا در کنار هم بعد از جدایی و ماجرای خیانت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زوج سرشناسی که به تازگی از هم جدا شده اند بعد از این جدایی در یک مکان در کنار هم دیده شدند

پس از اعلام جدایی خود در روز شنبه، شکیرا و جرارد پیکه با هم در ملاءعام ظاهر شدند، هرچند این بار جدا از هم و مثل دو غریبه. این زوج سابق برای تماشای رقابت پسر بزرگ‌شان، میلان، در یک تورنمنت بیسبال به جمهوری چک سفر کردند.

خواننده سرشناس و فوتبالیست بارسلونا برای حمایت از پسرشان میلان که این هفته در یک تورنمنت بین المللی بیسبال شرکت می‌کند در هلوبوکای جمهوری چک هستند.

روزنامه اسپانیایی «ال پریدیکو» که پاپاراتزی‌های خود را مامور پیگیری اخبار پیکه و شکیرا کرده با تصاویری اختصاصی در گزارش خود اینطور نوشته: «رابطه دوستی شکیرا با پیکه مسلماً در حال حاضر در بهترین حالت خود نیست، اما آن‌ها به خاطر فرزندان‌شان سعی می‌کنند ظاهر قضیه را خوب جلوه دهند و در بعضی مکان‌ها همزمان حضور داشته باشند.»

شکیرا در عکس‌هایی که از مسابقات جمهوری چک منتشر شده آرام به نظر می‌رسد. او سعی می‌کند لبخند بزند و دوستانه ترین جنبه خود را به طرفدارانی که به او نزدیک می‌شوند نشان دهد، در حالی که به نظر می‌رسد پیکه کمی دورتر است.

این تصاویر نشان می‌دهد که، با وجود اینکه این دو نفر از نظر فیزیکی در یک مکان هستند، هر کدام به تنهایی و جدا از یکدیگر مثل دو غریبه حضور دارند و از هرگونه تماس با یکدیگر اجتناب می‌کنند، حداقل به صورت علنی.

میلان که ۸ سال سن دارد، یکی از اعضای تیم کاتالونیا است که در مسابقات بیسبال زیر ۱۰ سال سوپرکاپ شرکت کرد. در رقابتی ۲۴ تیمی که از روز پنجشنبه آغاز شد، این تیم به مقام چهارم دست یافت. تیم میلان در گروه خود اول شد، اما در دومین بازی خود در روز یکشنبه شکست خورد و این شکست مانع از حضور پسر بزرگ شکیرا و پیکه روی سکوی مسابقات شد.

اولین تصاویر پیکه و شکیرا در کنار هم بعد از جدایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اااا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    اینا چرا جدا شدن یعنی پیکه هم ؟؟؟ من که خبر نداشتم
  • افسون IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    واقعا که حیف این دوتا زوج که انقدربه هم میومدن؛ پیکه حیفش نیومد؟؟؟؟ گند زد به زندگیش؟؟؟؟
  • نیلوفر IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    این نشون میده مردها موجودات خودخواه و بی لیاقتی هستند. شکیرا چیزی تنها کم نداره بلکه از همه لحاظ خوب، وفادار، زیبا و خانواده دوسته. شکیرا هم که باشی مردها چشمشون سیری ناپذیره.
    • فرهاد IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      بابا والا همه یکی نیستند هر گلی که میبینی بوش که بهشتی نیست پیکه کار بسیار بدی کرده ولی دیگه انجام شده نمیشه یکی بد باشه بگی همه بدن هزاران هزار مورد هست که زنه به شوهرش خیانت کرده ..
    • بوق IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      هیچ ربطی به پیکه نداشته سید
    • Amir Arsalan IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      دیگه به مرد ها توهین نکن
    • محمد امین IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      همه مردا بد نیستن همه زنا هم خوب نیستن. این طرز تفکر شما دختر بچه های ایرانی هست نه خانوم ایرانی. ظلمی که به ما مردای ایرانی میشه رو فقط خودمون میدونیم وخدا. کلی باید کار کنیم تا بتونیم یه ماشین دست دوم بخریم بعدشم میایم خواستگاری اصلا مرد ایرانی رو تحویل نمیگیرید کلی مهریه میندازین جلو مرد هم پشمون میشه ازدواج کنه. این حرفارو نزنین برای خودتون بد تمام میشه از ما گفتن بود.
    • محمد امین IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      مرد ها اگه بدن پس ازدواج نکنین. این حرفتو فراموش نمیکنم بد کینه ای انداختی تو دلم
    • مهتاب IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      خطاب ب آقای محمدامین اتفاقا خانمها کاردرستی میکنن ک مهریه و درخواست های مالی دارن من هرکی دیدم مهریه کم یا زن بساز و شوهر بی پول .شوهره سرهیچی ب زنش خیانت و حرف طلاق زده .متاسفانه مردا جنبه محبت و فداکاری اصلا ندارن خودم تجربش دارم خودشونو گم میکنن
  • حدیث IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    ماکه تو زندگی اونا نبودیم ببینیم چطور زندگی داشتن خوب بودن بد بودن الکی قضاوت نکنیم،هر چند که کارش اشتباه بود،دلیل نمیشه تا یه مرد خیانت میکنه همه مردا رو جمع ببندید،زن خیانت کار هم خیلی هست اصلا از کجا معلوم شکیرا اول خیانت نکرده باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی