بازخوانی روزنامه خبرورزشی| حاجی رفت و برگشت همینه، همینه...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ را می‌بینید.

فتح‌الله‌زاده: برگشتم چون حرف مرد دوتاست!
بازگشت دوباره علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال به این تیم تیتر اصلی روزنامه خبر ورزشی در هفدهم خرداد ماه ۱۳۹۱ بود. فتح‌الله‌زاده که پیش از این عنوان کرده بود دیگر به استقلال برنمی‌گردد بالاخره راضی شد تا دوباره مدیرعامل استقلال شود و او با کنایه گفته بود به استقلال برگشته همچون حرف مرد دوتاست!

کفاشیان: همین یک گل شاید ما را به جام جهانی برد
گلی که تیم ملی ازبکستان وارد دروازه ایران کرد و داور مسابقه آن را به اشتباه مردود دانست، سوژه آن روزهای فوتبال ایران بود و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال گفته بود همین یک گل و اشتباه داور شاید در نهایت ما را به جام جهانی ببرد و به سود ما تمام شود.

رویانیان: دنیزلی گفت می‌خواهم پولم حلال باشد
محمد رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس در خصوص جدایی احتمالی مصطفی دنیزلی از این تیم گفته بود این مربی ترک قول داده که به پرسپولیس برگردد و گفته مطمئن باشید می‌خواهم پولی که گرفتم حلال باشد و تمام و کمال به پرسپولیس خدمت خواهم کرد.

بمون استقلال بزرگوار!
صحبت‌های امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت استقلال و سیدمهدی رحمتی سنگربان این تیم یکی دیگر از سوژه‌های اصلی روزنامه خبرورزشی بود. از روز معلم، رحمتی قصد جدایی از استقلال را داشته اما امیر قلعه‌نویی تلاش کرده تا او را متقاعد کند که در این تیم بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی