نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
خاطره‌بازی با خبرورزشی|  یانکی‌ها پوست پرتغال را کندند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۱ را می‌بینید.

کره؛ سرزمین عجایب
شکست ناباورانه تیم ملی پرتغال در مقابل آمریکا آن هم با سه گل در جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن تیتر اصلی روزنامه خبر ورزشی در شانزدهم خرداد ماه ۱۳۸۱ بود و ما با تیتر یانکی‌ها پوست پرتغال را کندند از این بازی گزارش‌های جالبی را منتشر کردیم. همچنین کاور ورزشی نوشت داور کره‌ای بازی دو تیم برزیل و ترکیه چشم دیدن ترک‌ها را نداشت و اکثر سوت‌هایش به ضرر این تیم اروپایی بود. برزیل این بازی را به سختی با نتیجه دو بر یک از ترکیه برد.

غمخوار مدیرعامل پرسپولیس شد
انتخاب اکبر غمخوار به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس از جمله تیترهای اصلی روزنامه خبرورزشی بود. غمخوار با انتخاب سازمان تربیت بدنی جانشین امیر عابدینی در پرسپولیس شد.

پورحیدری: می‌ترسیدم استقلالی‌ها را دستگیر کنند
زنده‌یاد منصور پورحیدری سرمربی پیشین استقلال در سال ۱۳۸۱ مهمان تحریریه خبرورزشی بود تا پاسخگوی سوالات همکارانمان باشد. پورحیدری از هر دری سخن گفت و این‌که معتقد بود هیچ بازیکنی به خاطر خانواده‌اش حاضر نیست خیانت کند و پشت تیمش را خالی نماید. همچنین پورحیدری از ترس خودش درباره احتمال دستگیری چند بازیکن استقلال خبر داد که چندی پیش در محافل ورزشی خبرساز شده بود.

استقلال - سپاهان؛ بازی بدون سرمربی
جدال دو تیم سپاهان و استقلال در جام حذفی از جمله‌های شانزدهم خرداد ۱۳۸۱ خبرورزشی بود. استقلال و سپاهان سرمربیان خود را تغییر داده بودند و فرهاد کاظمی جای استانکو و امیر قلعه‌نویی جای پورحیدری را گرفته بود. خبرورزشی نیز با این تیتر به استقلال این بازی حساس رفته بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی