۰
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
۰ |
۵
فرشید اسماعیلی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان لیگ ستارگان قطر در گزارشی به عملکرد عالی العربی به همراه هافبک ایرانی اش پرداخت.

سازمان لیگ ستارگان در گزارشی به موفق ترین تیم های فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ این لیگ پرداخت که العربی با حضور فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال جزو تیم های موفق لقب گرفت.

سایت سازمان لیگ قطر، نوشت: العربی یکی از بهترین فصول سال های اخیر خود را از نظر سطح، عملکرد، نتایج و جایگاهی در پایان مسابقات به دست آورد.

العربی برای اولین بار پس از ۱۱ سال جایگاه خود را در جمع چهار تیم برتر به دست آورد، همانطور که آخرین بار در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ با رهبری شاموسکا مربی برزیلی در میان ۴ تیم برتر قرار گرفته بود.

در طول فصل العربی با کسب ۳۶ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و در ۱۱ بازی پیروز شد، در ۸ بازی شکست خورد و در ۳ بازی نیز مساوی کرد. این تیم در مجموع ۳۴ گل به ثمر رساند و در مجموع ۳۱ گل دریافت کرد.

وظیفه فنی تیم العربی در طول فصل را یونس علی سرمربی تیم که در ماه جولای ۲۰۲۱ قرارداد بسته بود، برعهده داشت تا بر مراحل آماده سازی این تیم برای فصل نظارت کند.

یونس علی ثابت کرد که یکی از مهمترین و بهترین مربیان عرصه فوتبال است و تیمش را در بسیاری از مسابقات به نتایج فوق العاده رساند و همین امر باعث شد العربی در پایان مسابقات در جدول رده بندی جایگاهی رو به پیشرفت داشته باشد.

عکس| طلسم شکنی العربی با هافبک سابق استقلال

با ارقام و آمار ارائه شده توسط STATS، ارائه دهنده رسمی آمار، در طول فصل، یونس علی دو بار جایزه بهترین مربی ماه را دریافت کرد.او همچنین در فهرست سه مربی نامزد دریافت جایزه بهترین مربی فصل در جوایز فدراسیون فوتبال قطر برای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ قرار گرفت.

در چارچوب برنامه مدیریتی باشگاه و کادر فنی و اداری تیم در ابتدای فصل با تعدادی از بازیکنان ممتاز که در سطح خوبی ظاهر شدند تقویت شد که مهمترین آنها عبارتند از: هارون بوبندزا مهاجم گابنی، یوسف مفتح، عبدالله، قادر الیاس، حامد اسماعیل و عبدالرحمن محمد.

علاوه بر این پس از مصدومیت مهرداد محمدی بازیکن ایرانی در ابتدای فصل، هموطنش فرشید اسماعیلی قرارداد امضا کرد تا بنیه تیم تقویت شود و به این رکورد منفی ۱۱ ساله پایان دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی