پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
۰ |
۰
مهدی مهدوی کیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید باید در روزهای آتی در نشست کمیته فنی حاضر شود و در خصوص دلایل حذف تیم ملی امید به اعضای کمیته فنی توضیح دهد.

تیم ملی امید در بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در مصاف با قطر و ازبکستان مساوی کرد و در برابر ترکمنستان شکست خورد و در گروه A سوم شد و از صعود به دور حذفی مسابقات باز ماند. مهدی مهدوی‌کیا در پایان این بازی‌ها دلیل حذف تیم ملی امید را عدم استفاده از موقعیت‌ها دانست و گفت اگر موقعیت‌های ایران در سه بازی انجام شده تبدیل به گل می‌شد؛ امید به‌عنوان تیم صدرنشین به دور بعدی بازی‌ها صعود می‌کرد.

نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان فردا برگزار می‌شود و در این نشست زمان حضور مهدی مهدوی‌کیا هم در بین اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد. در صورت ارایه ادله منطقی از سوی مهدی مهدوی‌کیا، اعضای کمیته فنی به ادامه حضور این مربی در تیم ملی امید رای خواهند داد. در صورتی‌که توضیحات مهدی مهدوی‌کیا برای اعضای کمیته فنی قانع کننده نباشد احتمالا اعضاء بحث تغییر مهدی مهدوی‌کیا را به اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی