نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رسوایی بزرگ یک ستاره ملی‌پوش/ عشق و عاشقی با محافظ شخصی‌اش!/ همسرش آخرین فرصت را به او داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان تیم ملی انگلیس که نامش فاش نشده محافظ استخدام کرده و با او به همسرش خیانت کرده است!

ستاره تیم ملی انگلیس پس از پرداخت ۵۵۰۰۰ پوند برای محافظ شخصی‌اش که عاشقش شده بود، توسط شریک زندگی‌اش از خانه بیرون انداخته شد. او حتی زمانی که از بچه‌هایش مراقبت می‌کرد، به آن خانم پشت سر هم پیام می‌داد و عکس‌های مستهجن دریافت می‌کرد.

نشریه «سان» نوشت، این فوتبالیست که نامش فاش نخواهد شد، قبلاً گرفتار روابط عجیبی شده بود، اما قول داده بود که تغییر کند. او بعداً عاشق محافظ شخصی خودش شد، در عرض ۷ ماه به او ۳۵۰۰۰ پوند داد تا بتواند هروقت آزاد بود او را ببیند. ۲۰ هزار پوند دیگر برای هدایایی مثل یک گردن بند ۲۵۰۰ پوندی و هزینه هتل‌ها پرداخت شد.

او همچنین هزاران پیام برای این دختر بلوند فرستاد، یک بار هم به ملاقات او رفته بود و به دروغ وانمود می‌کرد به دیدن مادر بیمارش می‌رود. اما شریک زندگی‌اش از اینکه او دیر به خانه می‌آمد و به شدت در خانه از گوشی تلفنش محافظت می‌کرد و بوی ادکلن زنانه می‌داد، به او مظنون شد.

خیانت او زمانی ثابت شد که به حمام رفته بود و خانم به سراغ گوشی موبایل او رفت و تمام پیام‌ها و عکس‌ها را دید. بلافاصه با او روبه‌رو شد و او اعتراف کرد که با زن رابطه داشته است. پس از یک درگیری آتشین، او را برای چند روز از خانه بیرون انداخت و خودش نزد پدر و مادرش رفت.

سرانجام معلوم شد که خانم می‌خواهد به ستاره خیانتکار انگلیسی برای آخرین بار فرصت بدهد، به این شرط که لوکیشن حساب اسنپ‌چت خود را روشن بگذارد تا هر لحظه مشخص بشود که کجاست.

یک منبع به نشریه «سان» گفت: «آن‌ها قبلاً مشکلات زیادی با هم داشتند اما خانم هیچوقت فکر نمی‌کرد که آقا دوباره به او خیانت کند. خانم از اینکه او یک محافظ استخدام کرده و عاشقش شده، شدیداً ناراحت است. می‌خواهد برای همیشه برود اما به خانواده فکر می‌کند و نمی‌تواند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی