نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
رضا عنایتی حتماً شایسته بوده که با او مذاکره کردیم/ من و مظلومی در خصوص جذب بازیکن مشاوره می‌دهیم/ استقلال کلاً ۳ بازیکن نیاز دارد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید او و مظلومی به مدیرعامل استقلال در خصوص جذب بازیکن مشاوره می‌دهند.

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال می‌گوید رضا عنایتی به دلیل سابقه اش در استقلال شایسته مذاکره با این باشگاه بوده است.

این روزها اسم‌های زیادی در مورد هدایت استقلال مطرح می‌شود و از سویی هر اسمی‌هم که مطرح می‌شود هجمه‌های زیادی به آن وارد می‌شود.

باشگاه استقلال حق دارد با هر گزینه ای که فکر می‌کند وارد مذاکره شود اما همه بدانند که صلاح باشگاه هر آن چه باشد اتفاق می‌افتد و قرار نیست با هر کسی که مذاکره می‌کنیم اتفاقی بیفتد. خیلی جاها به ما خرده می‌گیرند که رقبا در حال جذب بازیکن هستند اما من اخلاقی دارم که نمی‌خواهم در مورد افراد صحبت کنم و یا کسی را زیر سئوال ببرم ولی هواداران باید بدانند که بازیکنی که یک سال از فوتبال دور بوده یا بازیکنی که خارج از کشور بوده و می‌خواهد دوباره برگردد خیلی مسائل را می‌توان گفت. همه این بازیکنان بزرگ هستند اما هوادار استقلال بداند که نباید تحت تاثیر این جو قرار گیرند. به زودی تا آخر هفته سرمربی تیم مشخص می‌شود.

گزینه داخلی یا خارجی؟

هم گزینه داخلی داریم هم خارجی.

هواداران نگران هستند در نقل و انتقالات گزینه‌ها را از دست بدهید.

ما تیم قهرمان هستیم با کمترین گل خورده و بهترین دروازه‌بان. وقتی بهترین دفاع‌ها و گلر را داریم چرا باید در این پست‌ها بازیکن بگیریم؟ بله ما ژستد را از دست دادیم و باید به جای او حتما بازیکن بگیریم . در کل استقلال نیاز به دو الی سه بازیکن است. مگر دفاع راست ما الان بد است که حتما در این پست بازیکن بگیریم؟ قرار نیست که در نقل و انتقالات کل تیم را تغییر دهیم. ما تیم قهرمان هستیم و نهایت بخواهیم یکی دو تغییر انجام بدهیم نه ۵۰۰ تغییر.

در مورد رضا عنایتی حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد شد.

من یک سوالی دارم یعنی رضا عنایتی این شایستگی را ندارد که باشگاه استقلال با او مذاکره کند؟ او این همه برای این تیم زحمت کشیده و بارها لبخند به لب هواداران آورده است. چرا باید این همه هجمه به این آدم وارد شود؟ این کارها خوب نیست. عنایتی بازیکن ملی بوده است. چطور بقیه پیشکسوتان فوتبالی مورد حمایت هستند ؟ در کل هم که هنوز اتفاقی نیفتاده است.

در هر صورت آیا باشگاه استقلال برای انتخاب گزینه مورد نظرش تحت تاثیر این فضای مجازی قرار می‌گیرد؟

ما تحت تاثیر هیچ چیزی قرار نمی‌گیریم. ما انتظار داریم از هواداران صبور باشند و از عنایتی و بقیه عزیزانی که قبلا در استقلال بوده اند به نیکی یاد کنند. ما باید به هم احترام بگذاریم.

قضیه ساغلام چیست که گفته می‌شود در بین گزینه‌های استقلال است؟

من چیزی در این باره نشنیدم. ببینید یکسری وظایف را هیات مدیره به آجورلو داده است و او اکنون مشغول بررسی گزینه‌هاست. شاید برخی دیدارها و ملاقات‌ها را ما در جریان نباشیم و درجلسات بعدی هیات مدیره از آن باخبر شویم.

موضوع جواد نکونام را باید منتفی شده دانست؟

باید در مورد همه این مسائل خود آجورلو صحبت کنند.

یک موضوعی که در مورد نقل و انتقالات استقلال گفته می‌شود این است که چطور باشگاه بدون سرمربی در حال مذاکره است؟

ما از قبل لیستی را برای نقل و انتقالات داشتیم و بر اساس آن کار را شروع کردیم. درست است که سرمربی فعلا نداریم اما این طور هم نیست که کاری نکنیم و دست روی دست گذاشته باشیم. بالاخره حتما آقای آجورلو یکسری مشاور فنی دارد و البته من و اقای مظلومی‌هم هستیم و نظراتی داده ایم. البته که نظر سرمربی تیم هم مهم است اما اینطور هم نیست که باشگاه استقلال هیچ کاری نکرده باشد.

در مورد تمدیدی‌ها هم خبری نیست؟

نگران نباشید با آنها مشکلی نداریم. استقلال چراغ خاموش اما با موتور روشن در حال فعالیت کارهایش

منبع: آخرین خبر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلالی IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    الکس نوری هم خوبه
    • مسترپین - رضای آقای گل IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      الکس نوری همیشه گزینه دلالهای فوتبال بوده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • حنیف IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      مربی خارجی کجا بود حکم پادوانی اومده ۳۰۰میلیارد محکوم شد باشگاه
    • علی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      مربی بوندسلیگایی و فوق العاده بنظرم👍
    • تاجی اصیل IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      آقای مومنی اگر بحث پیشکسوت باشه شما با ده تا بازی واسه استقلال چجوری شدی پیشکسوت؟ میشه بگین چه مدلی شدین عضو هیئت مدیره؟ شما کی هستی با این تحکم واسه چهل میلیون هوادار داری حکم صادر میکنی؟ وقتی اینقدر مشغولیت ذهنی یا بهتر بگم دغدغه این صندلی رو داری که نمیدونی عنایتی که هنوز یک فصل کامل سرمربیگری نکرده توی لیگ برتر و هیچ عنوان و افتخار مربیگری نداره نمیتونه حتی از کنار صندلی سرمربیگری استقلال رد بشه چه برسه بخواد سرمربی استقلال باشه!شما چه تحت تاثیر فضای مجازی باشی و چه نباشی اینو توی گوشتون کنین که درحال حاضر هیچ گزینه داخلی وجود نداره که در حدِ استقلال باشه و نیاز حال حاضر استقلال سریعا و بالفور یک سرمربی معتبر خارجی هستش!همونطور که رقیب داره میلیاردی خرج میکنه شما هم باید خرج کنین برای یه مربی خوب و اگر نمیتونین با یه خداحافظی هم ما هوادارا و هم بقول شما فضای مجازی رو خوشحال کنین و اجازه بدین کسی که وجود و توانشو داره بیاد جای شما که مشخص نیست چجوری صاحب صندلی هیئت مدیره استقلال شدین! این تیم جای آزمون خطای امثال شما و عنایتیها نیست! بهتره بجای این مدل مصاحبه ها سریعا دنبال یه مربی
  • ناشناس IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    تیم رو سرمربی می بنده نه افراد دیگه
  • حسین IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    البته رضای آقای گل برای هواداران آبی دل محترم است و دوست داشتنی وایشان حتما می تواند که استقلال را بعهده بگیرد چون هم پشتکار دارد وهم جرات دارد ومطمئن باشید با تلاش وزحمت حتما دل هواداران را هم در عرصه مربیگری در استقلال به دست می آورد همانطور که در ۲سال گذشته در هوادار موفق بوده با توجه به سطح بازیکنان والبته تازه تأسیس بودن آن تیم بالاخره باید به رضا هم فرصت داده شود باحمایت ارکان باشگاه وشخص سردار آجرلو اگر دیدید شاه فرهاد درزمان مددی وسعادتمند مقام قهرمانی نیاورد چون آن مدیریت‌ها وبال گردن بودند بجای کمک چوب لای چرخ سرمربی میگذاشتند وگرنه شاه فرهاد حداقل درآن سالها درفینال جام حذفی می توانست قهرمان شود ولی شاه فرهاد تنها بود حالا هم اگر رضا عنایتی متعصب بیاید چون پشتیبانی سردار آجرلو را دارد موفق می‌شود
    • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      بنده هم مثل شما شک ندارم با وجود پین و مدیریت سردار آجرلو و اعضای هیئت مدیره مثل پرویزخان مظلومی عنایتی و پین از پس همه مسائل فنی تیم بر میان یه مسئله دیگه هم که باید توجه کنیم اینه که باید یه مقایسه ای هم با سایر تیمها از لحاظ وزن نیمکت داشته باشیم درصورت نشستن پین و عنایتی روی نیمکت استقلال مطمئنا نیمکت هیچ کدام از تیمها بالاتر و وزین تر از استقلال نخواهد بود
    • Ali IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      حسین جان اینقدر شاه فرهاد شاه فرهاد نکن بالا و وسط و پایین به اصطلاح شاه فرهاد راهم دیدیم کسی که فقط به فکر سود خودش است نه تیم ونه هواداران وفادار.
  • سه ستاره IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    عنایتی عالیه همین که جرعت داشت نترسيد جلو آمد برگ برنده است
  • رضایاک IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    دونه دونه بازیکنای اسبق کیسه را ضایع میکنید و می‌رن پی خودشون خخخخ دمتون گرم.
    • نترسین نلرزین فرهاد نیست ! IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      تا الان که دونه دونه بازیکنان سابق استقلال لنگ رو ضایع کردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ همین رضا عنایتی رو که یادتون نرفته ؟ یا علیمنصور اصلا خود فرهاد خخخخخخخخخخخخخخخ
  • پرسپولیسی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    من یک پرسپولیسی هستم.هرچه این دوتیم پایتخت قوی تر باشند ما لیگ جذاب تری خواهیم داشت و در نهایت همه هواداران بیشتر لذت خواهند برد.اگر یکی از این دوتیم ضعیف باشه قطعا به هواداران نخواهد چسبید.
  • محمدعلی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    بازیکنانی که قراردادشان تمام شده اگر تمدید کنند در نهایت صادقی از گل گهرو یک مهاجم خوب جای ژستد کفایت میکند از دروازه بان تا خط حمله درهرپستی بهترینها دراستقلال هستند پرسپولیس هم تا اینجای کار فقط اسماعیلی را به عنوان بازیکن خوب گرفته دریارگیری درهمه خطوط احتیاج به بازیکن دارد مجیدی نشان داده که دراستعداد شناسی فوق العاده بوده ،بازیکنانی که پارسال با نظر مجیدی جذب شدند به غیر از ژستد فوق العاده بودند
  • علی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    باشگاه ریشه دار استقلال کبیر، با حمایت هوادارن وپیشکسوتان حتما موفقتر خواهدبود. اینکه درباره رضای اقای گل حرف زده شد، حتما دشمنان اسنقلال بودند. هواداراستقلال همیشه حامی پیشکسوتان تیم خواهد بود. درفوتبال پاک نشان دادیم بهترین نتیجه را میگیریم.
  • علی رضا sss IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    آقای آجرلو خودش آگاه است مربی خارجی چه دارد که میلیونها دلار بی نتیجه خرج رو دست باشگاه بزارد تو این شرایط "ژنرال" از همه بهتر و فنی تر است
  • سامی AE ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    لطفااا آقایی منصوریان را بیارید هم با تعصب هست هم باتدبیر
    • !!! IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      هم شیش تایی.
  • عربده جو US ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    شاه غلام رو بیخیال شید جون مادرتون
  • امید IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    پرسپولیس اندازه کل تیم استقلال هافبک تراز اول داره ، بازهم هافبک شاخص و ستاره میخره. با این تیم داغونی که استقلال داره ، این ابله میگه ۳ تا بازیکن لازم داریم !!!
  • صادق IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    حتما یکی عنایتی یکی هم نکونام که باعث قهرمانی استقلال شدند شایسته هستند همانطور کمیته انضباطی و داوری هم می تواند ا ز بین آنها یکی شایسته می باشد .
  • محمدجواد اصفهانی IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    اقا رضاعنایتی توکل برخدا و مدد از اقا امام رضاع
  • ارزوی مرگ IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    آقایان با تدبیر عقلا و علمای فوتبال.عنایتی اگه بیاد زمان بره ،لنگی ها سه جام دیگه میبرن.با چه زبونی داد زد که امیر قلعه نوعی از همه سرتره بیاد هم جام میگیره.مگه اینکه عمدا کاری کنید که تاج رو نابود کنید،میره هر تیمی جز مدعی هاست.من چی از الکس نوری بفهمم!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی