نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مرفاوی: حدود ۱۹۶ استعداد شناسایی شده‌اند/ برنامه کوتاه مدت من حضور در تورنمنت کافا است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جدید تیم ملی جوانان گفت: با وجود طولانی شدن روند انتخاب سرمربی تیم جوانان باید تیم را برای تورنمنت کافا آماده کنیم.

صمد مرفاوی درباره انتخاب خود به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان و برنامه های کوتاه و بلند مدتش برای هدایت این تیم اظهار داشت: حدود یک ماه و نیم قبل من به همراه برخی دوستان برنامه خود را برای سرمربیگری تیم ملی جوانان دادیم اما متاسفانه انتخاب سرمربی خیلی طول کشید و امروز مرا معرفی کردند.

وی افزود: برنامه های خود را به فدراسیون فوتبال داده بودم. برنامه کوتاه مدت من برای حضور تیم جوانان در تورنمنت کافا است که مرداد برگزار می‌شود. باید در این جام شرکت کنیم و سپس مسابقات مقدماتی آسیا را پیش رو داریم که شهریور برگزار می‌شود. برای این جام باید آماده شویم.

سرمربی تیم ملی جوانان عنوان کرد: دوستان استعدادیاب حدود ۱۹۶ بازیکن انتخاب کرده اند. ضمن اینکه این نفرات را می‌بینیم‌، کار خود را هم ادامه می‌دهیم و به مناطق مختلف می‌رویم تا استعدادها را کشف کنیم.

مرفاوی درمورد انتظارات خود از فدراسیون فوتبال تصریح کرد: کار خیلی سخت و زمان ما هم خیلی کم است. باید تدارکات خوبی داشته باشیم. برای تیم ملی جوانان و حتی تیم امید ما که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد، بازی های تدارکاتی خیلی مهم است. باید این تیم‌ها برای آبدیده شدن در بازی های خارجی و بین المللی شرکت کنند و این موضوع برای ما خیلی مهم است‌. امیدواریم با شرایطی که فوتبال ما دارد بتوانیم این بازی ها را هم انجام بدهیم‌.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    امیدوارم این انتخاب های اشتباه یروزی تموم بشه. به امید موفقیت جوونای ایرونی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی