حادثه وحشتناک برای بازیکن حریف تیم ملی ایران/ جزئیات درگذشت ملی‌پوش الجزایر فاش شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جزئیاتی تازه از فوت بازیکن تیم ملی الجزایر قبل از دیدار با ایران افشا شد.

مسعود علال، خبرنگار الجزایری مقیم قطر درمورد درگذشت بلال بن حموده در فاصله یک روز مانده تا بازی ایران با تیم ملی این کشور اظهار داشت: او بازیکن شاغل در لیگ الجزایر بود که در تیم منتخب بازیکنان شاغل در لیگ بازی می‌کرد. او از گزینه های جدی جمال بالماضی برای حضور در تیم اصلی و تیم ملی اول الجزایر بود.

وی ادامه داد: بلال در یک تورنمنت دوستانه همراه با تیم منتخب لیگ الجزایر و تیم دوم ما حضور داشت.

یک شب قبل از اینکه این سانحه برای او اتفاق بیفتد و از دنیا برود، در بازی دوستانه با کنگو موفق به گلزنی شده بود. یک روز بعد از این بازی مربی به بلال یک روز استراحت داده بود و به همین دلیل از اردوی تیم خارج شد اما این اتفاق برایش افتاد.

خبرنگار الجزایری عنوان کرد: بعد از مرخصی گرفتن همراه با یکی از دوستانش از اردوی تیم خارج شد و همراه با یکی از دوستانش با اتومبیل محل را ترک کرد اما حادثه وحشتناک و فاجعه انگیزی برای آنها رقم خورد. با یک تیر چراغ برق تصادف کردند و اتومبیل آنها آتش گرفت. هر دو نفر کامل سوختند.

وی اضافه کرد: حادثه تلخ و تاسف برانگیز و وحشتناکی برای مردم الجزایر بود که همه ما را ناراحت کرده است اما بلال بازیکن تیم اول ما نبود. البته بالماضی گفته تمایل داشت او را به تیم اصلی دعوت کند اما تقدیر اینگونه بود که قبل از دعوت به تیم اصلی از دنیا برود.

پس از این اتفاق تلخ تیم ملی الجزایر دومین تمرین خود را قبل از بازی با ایران در زمین تمرین ارسال انجام داد که البته محمد جواد پاینده، سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال کشورمان هم برای دقایقی نظاره گر این تمرین شد.

دو تیم از ساعت ۲۲:۳۰ فردا در ورزشگاه نادی القطر به مصاف هم می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی