نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کاپیتان پیشین تیم ملی در رادار استقلال/ بازیکن یا دستیار، مهم این است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال حضور «الکس نوری» به عنوان سرمربی در استقلال موجب شده تا شایعه حضور بازیکن ۲ رگه تیم ملی بیش از پیش در جمع آبی‌پوشان قوت گیرد.

اخبار مذاکره مدیران باشگاه استقلال با «الکس نوری» هر چند از سوی رسانه‌های وابسته به این باشگاه تائید یا تکذیب نشده اما با خود شایعات زیادی را به همراه داشته است. یکی از این شایعات نقش «اشکان دژاگه» در این مذاکره و آینده وی در استقلال تهران است.

دژاگه از بازیکنان ۲ رگه ایرانی بود که توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. وی سابقه بازی در بوندس لیگا را نیز در کارنامه دارد. بازیکن ایرانی - آلمانی تیم ملی فوتبال ایران در گذشته نیز مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته بود اما وی تا کنون موفق نشده پیراهن این تیم را بر تن کند.

جدی شدن مذاکره استقلال با الکس نوری مربی پیشین وردر برمن موجب شده تا بسیاری از دژاگه به عنوان رابط باشگاه با این مربی یاد کنند زیرا دژاگه رابطه خوبی با نوری دارد.

همچنین علاقه دژاگه به استقلال موجب شده تا در صورت استخدام نوری وی یکی از خریدهای آبی‌پوشان لقب گیرد. البته هنوز مشخص نیست که وی به عنوان بازیکن یا دستیار نوری به استقلال خواهد آمد. دژاگه در سال‌های گذشته در لیگ برتر ایران توپ زده و لباس تیم تراکتورسازی تبریز را بر تن کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی نباشیم IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بهترین هودار جهان بدون شک استقلال هستند اول دختران ابی که سنبل شجاعت ازدی خواهی در جهان شد سحر خضرابی دختر ابی و شیر مردان تاجی شما خوبان بنده به عنوان یک میناسال عاشق استقلال هودران نوجوان استقلال رو مثل فرزند خودم دوست دارم چه خانم دختر مهربان استقلال چه پسران تاجی هودران استقلال فریدون زندی دو رگه ایرانی المانی پیکسوت جوان خوشتیپ تیم استقلال و تیم ملی هم گزینه بسیار خوبی هست فرودون زندی بسیار خوشتیپ خوش چهره بالاترین سطح فوتبال المان بوده و داری بلاترین مدرک یوفا تو المان هست هودران استقلال فریدون زندی تو مجله سه بعدی خبر ورزشی چند سال پیش گفته بود سر مربی استقللال میشیم اما نه الان که حرف 7 سال پیش بود الان بهترین گزینه هست جانوریو برزیلی هم تو کادر فنی کنار او 4444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی