خواسته‌های عجیب از هواداران تیم ملی؛ هیچ «بایدی» وجود ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی همیشه عزیز است و حمایت از آن باعث افتخار اما در این شرایط قابل پیش بینی که انتهایش چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد از مردم نباید توقعات مضاعف داشت.

آرش محمدی؛ «در حال حاضر چند ماه تا جام جهانی باقی مانده و شرایط حساسی داریم و هواداران باید مثل همیشه حمایت‌شان را از بازیکنان، کادرفنی و فدراسیون نشان بدهند تا ما بتوانیم در کنار هم به موفقیت برسیم.»

این بخشی از مصاحبه امید ابراهیمی است که بعد از چند سال دوری ناگهان در ۳۴ سالگی به تیم ملی دعوت شده است. طبیعتاً از هافبکی که در این سن و سال شانس حضور در جام جهانی را پیدا می‌کند چنین مصاحبه ای دور از انتظار نیست. بالاخره لطف بزرگی نصیبش شده اما ابراهیمی باید بداند که بر خلاف فرمایشش هیچ «بایدی» وجود ندارد.

نه این فداسیون و مدیرانش مورد قبول مردمند که پایشان بایستند نه کادر فنی تیم ملی چندان امیدوارکننده نشان داده که مورد حمایت قرار گیرد.

اساساً چنین خواسته ای زمانی مورد اجابت است که لااقل اندک رضایتی وجود داشته باشد.

والله که مردم به ویژه دوستداران فوتبال سالهاست که از این فدراسیون و مدیرانش دل خوشی ندارند. دلیلش هم خیلی ساده است؛ در میان این همه شوربختی فقط فوتبال برای این مردم مانده بود که زحمت ویران کردن آن را هم کشیده‌اند.

اسکوچیچ هم که تکلیفش روشن است؛ به رغم همه زحماتی که در مرحله مقدماتی جام جهانی کشید و کمک شایانی به صعود تیم ملی کرد برای جام جهانی کوچک است. یعنی فوتبال نابلدترین هوادار تیم ملی هم می‌داند که او غیر از چند بازی آسیایی با تیم ملی ایران تجربه دیگری در عرصه بین المللی ندارد و نه به لحاظ فنی نه به لحاظ شخصیتی پتانسیل رقم زدن معجزه ندارد که اگر داشت لااقل جلوی تیم دوم الجزایر که به جام جهانی صعود نکرده خودی نشان می‌داد.

حالا خودتان را جای مردم بگذارید؛ چرا باید پای این فدراسیون و تصمیمات غلط اندر غلطش بیاستند؟!

هرچند تیم ملی همیشه عزیز است و حمایت از آن باعث افتخار اما در این شرایط قابل پیش بینی که انتهایش چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد از مردم نباید توقعات مضاعف داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    جانا سخن از زبان ما میگویی👏⁦👌🏻⁩احسنت به این قلم‌ شیوا و گویا😍🌹دمت گرررم‌ آقای نویسنده، چقدر متن قشنگ و زیبایی نوشتی واقعا معرکه بود کیف کردم،حظ‌کردم..قلمت طلاست⁦✍️⁩🌹🔥واقعا عیار اسکوچیچ بازی با تیم دوم الجزایر مشخص شد با این مربی پکیجی، بی دانش و‌ ترسو، تو جام‌جهانی باس منتظر ثبت فاجعه باشیم..دانش این مربی در سطح محلات است،تیم ملی رو نبوغ ستاره هاش به جام‌ جهانی رفت اما تو جام‌جهانی با این کادر فنی قطعا زنگ تفریح حریفامون خواهیم شد..اسکوچیچ از ترس باخت سنگین بازی با اروگوئه رو حذف کرد بازی با تیم دوم الجزایر رو پذیرفت و باز هم باخت و این خیلی بد است..
  • ع م IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    برای اسکوچیچ ابرو باد و مه و خورشید و فلک باید با هم همکاری کنن تا تیم ملی خوب نتیجه بگیره. باخت به کره رو انداخت گردن نبودن نفرات اصلیش و بعد از باخت به الجزایر هم گفته که حضور نداشتن پنج بازیکن اصلی که دوتاشون مدافع اصلی بودن باعث شد نتونیم نتیجه بگیریم. این دو این بازی نشون داد ایشون هیچ پشتوانه ای برای نفرات فعلی نداره و تیمی که کی روش اول به ویلموتس و بعد اسکوچیچ تحویل داد رو الان به جایی رسونده که با غیبت یکی دو بازیکن اصلی با افت شدید کیفیت تیمی مواجه میشه و به نوعی میشه گفت این همه نعمت رو حیف و میل کرد. بگذریم از این که خوشحالی زاید الوصف این مربی در هنگام گل تساوی به الجزایر نشان از سقف کوتاه آرزوهاش داره. اگر اینطوری واکنش نشون بده درصورت گلزنی به انگلیس سکته میکنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی