حرف‌های عجیب کین بعد از شکست شرم‌آور/ فرامومش نکنید از کجا به اینجا رسیدیم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هری کین مهاجم تیم ملی انگلیس به نگرانی‌های هواداران بابت نتایج اخیر سه‌شیر واکنش نشان داد.

تیم ملی انگلیس که یکی از رقبای تیم ملی فوتبال ایران در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، در پنجره بازی‌های ملی ماه ژوئن چهار بازی در لیگ ملت‌های اروپا انجام داد که نتایج خوبی کسب نکرد و همین باعث ایجاد نگرانی‌هایی در وجود هواداران سه‌شیر شده است. شاگردان گرت ساوت‌گیت در دور رفت این رقابت‌ها ابتدا با نتیجه ۱-۰ مغلوب میزبان خود مجارستان شدند، سپس در خانه آلمان به تساوی ۱-۱ رضایت دادند و بعد از آن به تساوی بدون گل خانگی مقابل ایتالیا بسنده کردند. انگلیس اما در بازی شب گذشته در دیداری که از ترکیبی نسبتاً جوان استفاده کرد در ورزشگاه مولینکس با نتیجه ۴-۰ از مجارستان شکست خورد.

هری کین که در این بازی در ترکیب اصلی سه‌شیر بود و تا پایان در زمین بود، پس از این بازی گفت: «نگرانی هواداران را درک می‌کنم، ما می‌خواهیم هر باری که با پیراهن انگلیس به میدان می‌رویم به پیروزی برسیم و مردم باید این را درک کنند. ما باید برای داشتن یک جام جهانی موفق به کار خود ادامه دهیم.»

وی در ادامه در خطاب به هواداران اظهار داشت: «به یاد بیاورید که ما از کجا به اینجا رسیدیم. ما برای مدت طولانی بود که اردویی اینچنینی نداشتیم. باید سرمان را بالا بگیریم، حالا استراحت خواهیم کرد و سپس با قدرت در ماه سپتامبر باز خواهیم گشت. این اولین شکست بزرگ ما در یک بازه زمانی طولانی است.»

مهاجم تاتنهام ضمن حمایت از مدافعان تیم ملی فوتبال انگلیس در برابر انتقادات خاطرنشان کرد: «خط دفاعی انگلیس ساختار موفقیت ما در چند سال اخیر بوده است. ما باید این شب را به دست فراموشی بسپاریم و به آینده نگاه کنیم. باید برای یک جام جهانی بزرگ آماده شویم و این مهمترین چیز است. ما از این اردو چیزهای زیادی یاد گرفتیم.»

کین در پایان تأکید کرد: «فراموش نکنیم که ما از کجا به اینجا رسیده‌ایم. ما اولین فینال را در ۶۰ سال گذشته در یورو ۲۰۲۰ تابستان گذشته و حضور در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را تجربه کردیم و این را با جایی که در ۵۰ سال گذشته بودیم، مقایسه کنید!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی