چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
۴ |
۴
میلاد سرلک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

میلاد سرلک و باشگاه پرسپولیس پس از مذاکرات بر سر قرارداد جدید به توافق رسیدند. به این ترتیب؛ همکاری برای یک فصل دیگر ادامه خواهد داشت.

این بازیکن ۲۷ ساله در شهریور سال ۱۳۹۹ با قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان ملحق شد و در این مدت در نزدیک به ۸۰ مسابقه داخلی و آسیایی، سرخپوشان ایران را همراهی کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سلام IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    بمب واقعیه پرسپولیس رامینه هروقت با رامین تمدید 3 ساله شد اون موقع بمب پرسپولیس منفجر میشه الباقی ترقه هم نیستن هیچ مربیه عاقلی بازیکنی مثل رامین تحت هیچ شرایطی از دست نمیده بعد بره سراغ بازیکنای تاریخ مصرف گذشته ای مثل شهباز زاده ولسیانی نور افکن و همین دانیال که متاسفانه ثبت کرد که اینا هیچ رقمه در حد و شئن تیم پرسپولیس نیستن علیپور 2 ماه بود که علنا میگفت دوس دارم بیام پرسپولیس ولی با من مذاکره نکردن باشگاه انقد فس فس کرد تا علیپور پرید بدتر از منتفی شدن علیپور مذاکره با ششباز زاده بود در صورتیکه ی مهاجم عالی مثل مهدی عبدی را داریم یحیی قدرش را ندانست و بهش انقد کم بازی داد تا افت کرد همین عبدی اکه از اول فصل فیکس تیم بود صددرصد قهرمان بودیم یحیی باید به عبدی اعتماد کنه و قول فیکس بازی کردن بهش بده تا انگیزه بگیره قطعا فصل بعد عبدی ناجی پرسپولیس میشه البته به شرطی که رامین هم باشه فقط جان مادرتان این ششباز زاده و امثال این را نیارین پرسپولیس اصلا در حد پرسپولیس نیست که نیست
  • علی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    چقدر خودشو جدی گرفته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی