نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
میلاد سرلک: فکرش را نمی‌کردم کُت و شلوار و کراوات من ترند شود/ می‌خواهیم همه جام‌هایی ممکن را فتح کنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میلاد سرلک پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس گفت: واقعیتش را بخواهید فکرش را نمی‌کردم کت و شلوار و کراوات من در فضای مجازی ترند شود. من فقط می‌خواستم بهترین تیپ خودم را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بهترین تیم ایران و آسیا بزنم. همین!

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، میلاد سرلک هافبک ملی پوش پرسپولیس به دفتر باشگاه رفت و قراردادش با این تیم را تمدید کرد. میلاد سرلک این بار اما با تیپی متفاوت با فوتبالیست‌ها برای تمدید قراردادش به باشگاه رفت. پوشیدن کت و شلوار و کراوات حسابی سوژه رسانه‌ها و حتی مدیران باشگاه پرسپولیس شد و...

تازه‌ترین مصاحبه میلاد سرلک پس از تمدید قراردادش را بخوانید که خواندنی است.

می‌دانی تیپ جدید تو حسابی در فضای مجازی ترند شد. فکرش را می‌کردی؟

نه، واقعیتش را بخواهید فکرش را نمی‌کردم کت و شلوار و کراوات من در فضای مجازی ترند شود. من فقط می‌خواستم بهترین تیپ خودم را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بهترین تیم ایران و آسیا بزنم. همین!

اما برای ما رسانه‌ها هم جالب بود. در همه این سال‌ها ندیده بودیم بازیکنی در ایران با کت و شلوار و کراوات برای امضای قرارداد به دفتر باشگاه برود؟!

نمی‌دانم ولی یک دفعه به ذهنم رسید که این لباس را بپوشم و فکر می‌کنم درمجموع بد نشد و جالب بود.

بیش از یک ماه پیش بود که با رضا درویش مذاکرات خوبی داشتی اما تمدید قراردادت این همه طول کشید. چرا؟

من اگر حرفی بزنم روی حرفم خواهم ایستاد. همان موقع هم به آقای درویش گفتم که مطمئن باشید با پرسپولیس تمدید می‌کنم و به گزینه دیگری فکر نخواهم کرد. تردیدی نداشتم که با پرسپولیس تمدید خواهم کرد اما بهتر بود این اتفاق بعد از پایان فصل بیفتد.

اما اخباری هم به گوش رسید که از قطر و امارات پیشنهاد داری و شاید به لیگ‌های حاشیه خلیج فارس بروی؟

نه، هدف من از اول هم تمدید قرارداد با پرسپولیس بود و خوشحالم این اتفاق افتاد. امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است و از این بابت خیلی خوشحالم.

چرا یک ساله قرارداد بستی؟

من با پرسپولیس مسئله ای به نام زمان قرارداد ندارم. الان یک ساله بستیم و انشالله درآینده باز هم تمدید خواهیم کرد. از این بابت مشکلی نداریم.

به نظر می‌رسد این فصل خریدهای خوبی هم داشته‌اید. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود؟

نه تنها لیگ برتر بلکه این فصل همه جام‌های ممکن را می‌خواهیم فتح کنیم. ما تیم خوبی داریم و از کادرفنی قوی و با دانشی هم بهره می‌بریم. انشالله با همت همه بچه‌ها فصل خاطره انگیزی را رقم خواهیم زد. می‌دانم هواداران پرسپولیس بابت قهرمان نشدن در فصل گذشته ناراحت هستند اما قول می‌دهیم لبخند را روی لبان این عزیزان بنشانیم.

چه پیامی‌برای هواداران پرسپولیس داری که منتظر تمدید قراردادت بودند؟

لطف و محبت هواداران پرسپولیس را هرگز فراموش نمی‌کنم. این عزیزان همیشه و همواره به من و بازیکنان پرسپولیس لطف داشته‌اند و بی صبرانه مشتاق دیدار آنها در بازی‌های تیم هستیم. می‌خواهیم جبران کنیم و با انجام بهترین بازی‌ها و قهرمانی این مهربانی و محبت آنها را تلافی کنیم. انشالله با حمایت‌های خود در این مسیر به ما کمک کنند.

نمی‌شود با تو صحبت کرد و از تیم ملی نپرسید. این روزها صحبت از احتمال برکناری دراگان اسکوچیچ می‌شود. نظرت چیست؟

فقط همین را بگویم که تیم ملی ایران با آقای اسکوچیچ سریع ترین صعود به جام جهانی را جشن گرفت. او زمانی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت که تیم شرایط خوبی نداشت و در بحران به سرمی‌برد. نتایج تیم ما قبل از آقای اسکوچیچ و بعد ازآن مشخص است. نباید با یک باخت در دیداری تدارکاتی این بحث‌ها را مطرح کرد و باید قدردان سرمربی بی ادعا و زحمتکش تیم ملی باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    من اول فکر کردم با این تیپ و استایل، با کت و شلوار و کراوات داره میره خواستگاری گفتم مبارکه پس گل و شیرینی کو؟! بعد دیدم نه بابااا با تیپ تام کروز تو فیلم ماموریت غیر ممکن رفته باشگاه برای تمدید قرارداد، خیلی جالب بود😂😉
  • فرهاد IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    بازیکن تازه به دوران رسیده چنن تیپی رؤ میزنه که بهش هم نمیاد، ودرضمن امثال سرلک حق دارن که از اسکوچیچ دلال و بی دانش حمایت کنند چون هر مربی دیگری بیاد امثال صادق محرمی نورالهی سرلک و همه بازیکنان اماتور و دعوت نخواهد کرد،بخدا من تعجب میکنم چطور امثال این بازیکنان به تیم ملی دعوت میشن که بخدا اثلان در حد تیم ملی نیستن اما با دادن چندده. هزار دلار به دلال اسکوچیچ به تیم ملی میرسن،بخاطر همین بازیکنان اماتور تیم ملی به این روز افتاده بخدا بخدا اسکوچیچ مربی خونه به خونه در حد نام تیم ملی ایران هم نیست هیچ دانشی ندارن که هیچ و وسط بازیها هم که بازی بهدگره کشیده میشه هیچ پلنی نداره،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی