نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
ماجدی درباره سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیر نیست/ مشخص شدن تکلیف اسکوچیچ بعد از انتخابات؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

«اسکوچیچ با ما قرارداد دارد، اما باز هم می‌گویم بالاتر از تیم ملی هیچ آدمی نیست.» این بخشی از صحبت‌های میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال است که سه‌شنبه‌شب در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد.

«اسکوچیچ با ما قرارداد دارد، اما باز هم می‌گویم بالاتر از تیم ملی هیچ آدمی نیست.» این بخشی از صحبت‌های میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال است که سه‌شنبه‌شب در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد. درواقع ماجدی ضمن تایید دوباره مبنی‌بر داشتن قرارداد با دراگان اسکوچیچ برای اولین‌بار این نکته را مطرح کرد که بالاتر از منافع ملی هیچ‌چیز دیگری نیست تا این موضوع به تغییرات احتمالی در راس کادرفنی تیم ملی تعبیر شود. بااین‌حال این همه ماجرا نیست و در پشت‌پرده اتفاقات دیگری افتاده که ذکر آنها خالی از لطف نیست.

بااین‌حال این سوال که آیا با اسکوچیچ به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌رویم یا خیر، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سوال و ابهامی است که پیش‌روی هواداران فوتبال و فدراسیون و حتی خود اسکوچیچ است که هنوز پاسخی به این ابهام داده نشده است.
طبق شنیده‌ها از یک‌سو اراده لازم برای تغییرات در کادرفنی تیم ملی در فدراسیون تا حدودی به وجود آمده است اما از سوی دیگر فاصله کمتر از سه ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باعث شده مدیران و سرپرست فدراسیون در این خصوص دست‌به‌عصاتر رفتار کرده و درواقع توپ تصمیم‌گیری درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ را در زمین مدیران بعدی بیندازند.

البته تا اینجای کار فعلا دراگان در تیم ملی مانده و به کارش ادامه می‌دهد اما اینکه این چهره تا جام‌جهانی هم در راس کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران باقی بماند یا با وی قطع همکاری شود، خیلی در حیطه کاری و وظایف ماجدی نیست و با توصیه‌های صورت‌گرفته به نظر می‌رسد این سرمربی تا زمان انتخاب رئیس بعدی فدراسیون فوتبال در تیم ملی ایران ماندگار باشد.

بنابراین به نظر می‌رسد اسکوچیچ حداقل تا ۸ شهریور سرمربی باشد اما تازه مشکلات کار وی از این تاریخ آغاز می‌شود؛ چراکه رئیس بعدی فدراسیون باید درباره ادامه همکاری یا قطع همکاری با این چهره تصمیم‌گیری لازم را به عمل آورد که با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد اگر تغییراتی هم در کار باشد در همین برهه زمانی اتفاق خواهد افتاد.

البته هر قدر زمان بیشتری سپری شده و فاصله تا جام‌جهانی کمتر شود، درصورت تحقق قطع همکاری با اسکوچیچ، این موضوع بیشتر می‌تواند سرنوشت تیم ملی ۹۸ فرانسه (برکناری دقیقه ۹۰ ایویچ) را بعد از ۲۴ سال برای فوتبال‌دوستان تداعی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریا IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    زمان کی روش که دو دوره مقتدرانه به جام جهانی صعود کردیم هیچ دستاورد بزرگی نبود چون قبل کی روش هم به جام جهانی صعود کرده بودیم! ولی وقتی با اسکوچیچ صعود کردیم شد سریع ترین صعود به جام جهانی و ارزش بالایی پیدا کرد !حمایت از دلال کروات برای منافع شخصی
  • صابر IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    حالتون خوش نیست. می خواهید اسکوچیچ دو ماه مونده به آغاز جام جهانی اخراج کنید!! هر فدراسیون جدیدی بیاد و اسکوچیچ را در شهریور اخراج کنه باید به عقلش شک کرد
  • پدرام CA ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    من از ای اف سی خواهش میکنم دیگه از اینجور ادبیات مثل سزیعترین صعود استفاده نکنند که خاطر بعضیها مکدر نشه! هیج تیمی تا به حال با 3 بازی مونده به ج ج صعود نکرده بود برای همین ای اف سی همچین جسارتی رو کرد! اون هم از گروه اسونی که تیم سومش دروازه تیم سوم گروه مقابل (استرالیا) رو به توپ بسته بود! البته استرالیا تو وقت اضافه برد. ولی امارات برتر بود. من که فکر میکردم استرالیا 5 تا بزنه بس که بعضیها گفتنذ این گروه اسونه! اگه ایران تو اون یکی گروه بود اصلا بالا نمیامد! اوه راستی ژاپن پریشب تو توکیو 3 تا از تونس خورد! ولی تو ژاپن کولی بازی کسی در نمیاره. با اینکه اکثر تیمها با مربیهای گمنام اومدند ج ج حتی یکیشون نمیخوان عوضش کنند غیر از ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی