نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دربی تهران
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ستاره‌هایی که کمتر از یک دروازه‌بان دریبل زدند، بازیکنانی که هر چه شوت زدند گل شد و دو آمار فردی هم از خط حمله پرسپولیس را مرور می‌کنیم.

بازیکنانی در این فصل بودند که اصلا دریبل موفق نداشتند. محمد عباس‌زاده، بهترین گلزن این فصل تراکتور، یکی از آن‌هاست. آرمان رمضانی فقط در نبردهای هوایی شرکت می‌کرد و او هم دریبل موفق نداشت. حامد پاکدل، دومین مهاجم گلزن این فصل پرسپولیس هم برای زدن گل، نیازی به دریبل نداشت. همه این بازیکنان البته در خط حمله بازی نمی‌کردند. بازیکنی مانند محسن ربیع‌خواه هم در طول یک فصل کامل، هیچ دریبلی نزد. زمانی این آمار جالب‌تر می‌شود که بدانیم میلاد فراهانی، دروازه‌بان پدیده، در این فصل ۲ دریبل موفق داشت! البته او چوب این نمایش پرریسکش را با یک گل خورد، اما تعداد دریبل او از بازیکنانی مانند کمال کامیابی‌نیا، رودی ژستد و مهرداد بایرامی هم بیشتر بود.

تنها شوت در چارچوب فصل علیه استقلال و پرسپولیس!

بازیکنانی در این فصل بودند که هر چند کم، ولی هر چقدر شوت در چارچوب زدند، گل شد. ۲ شوت از این شوت‌ها، باعث گل خوردن استقلال و پرسپولیس شد. تنها شوت در چارچوب محمد نژادمهدی مقابل پرسپولیس زده شد که آن هم تبدیل به گل شد. این اتفاق برای عزت پورقاز هم تکرار شد و زوج نژادمهدی در خط دفاع سپاهان هم تنها شوت در چارچوب فصلش گل شد. تنها شوت در چارچوب این فصل مهدی حنفی، هافبک نفت آبادان، ۲ امتیاز را از استقلال گرفت.

اولین و آخرین شوت در چارچوب عرفان معصومی، بازیکن فجر، در بازی هفته سوم زده شد. تنها شوت در چارچوب او گل هم شد. معصومی بعد از آن تا پایان فصل، ۲۰ شوت دیگر زد که هیچ کدام در چارچوب نبود. علی نبی‌زاده و امید منصوری هم دو بازیکن دیگر فجر هستند که فقط یک شوت در چارچوب زدند و همان هم گل شد. محمد ستاری و مهدی عبدی هم دو بازیکن هوادار هستند که هر دو شوت در چارچوب فصل‌شان گل شد. امیرمهدی جان‌ملکی و مجتبی بیژن هم دو بازیکنی هستند که ۲ شوت در چارچوب زدند و هر دو اقدام آن‌ها هم گل شد.

آمار عجیب در لیگ برتر؛ تیم هایی که هر چقدر شوت زدند گل شد!/ عبدی کمترین میانگین لمس توپ؛ ترابی پایین ترین معدل نبردهای هوایی

آمار عجیب مهدی ترابی و مهدی عبدی!

دو بازیکن پرسپولیس در بین «ترین‌»‌های لیگ در قعر حضور دارند. مهدی عبدی، بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ ۲۱، کمترین میانگین لمس توپ را در بین همه بازیکنان لیگ داشت. عبدی طبق آمار«متریکا» در هر ۹۰ دقیقه فقط ۲۳ مرتبه توپ را لمس می‌کند. بعد از او هم محمد عباس‌زاده، گلزن تراکتور کمتر از همه در جریان بازی قرار دارد. گلزنانی که با کمترین لمس توپ، بزرگ‌ترین ضربه را به حریف می‌زنند.

در بین تمامی ۲۱۳ بازیکنی که این فصل بازی کردند، مهدی ترابی پایین‌ترین معدل نبرد هوایی موفق را دارد. او در طول فصل فقط ۵ مرتبه به هوا پرید و ضربه سر اول را پیش از بازیکن حریف زد. آیاندا پاتوسی ستاره فولاد هم بعد از ترابی در بین نفرات سرشناسی حضور دارد که کمتر از سایر بازیکنان لیگ، ضربه سر زده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رادین پرسپولیسی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    بیاین این همه میگید عبدی عبدی کم ترین امار رو داره عبدی اخراج میشه به جاش دو مهاجم خارجی گرفته میشه
  • Parsa IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    جالب بود
  • gaber IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    هوادارها راحت میدونن که بازیکن نیمه کامل کیه .ترابی هد نمیتونه بزنه بدلیل اندام نحیفش .سید جلال فقط اهل فضای بالاست. سیامک نعمتی اصلا بفکر دفاع نیست و کلا دفاع را بلد نیست وسرلک هم اهل توپهای هوایی نیست چون ندیدم توپی را با سر بزنه تمیروف قبل از فکر کردن و جایگیری بیشترین دوندگی بی خاصیت را داره عبدی اصلا دریبل بلد نیست عالیشاه عاشق دریبل زدنه بدون پاس موثر عبدی مانند مقنی ها فقط راه میره و هیچ پاس موثری نمیده .بازیکنان پرسپولیس در سمت چپ مانند اقایی فقط در طول مسابقه دو تا الی سه تا نفوذ داره من موندم بهترین تیم اسیا چگونه به دومی رسیده حامد لک اصلا عاشق جایگیریهای نامناسب و امان از یک توپ سالم دادن ترس دفاع از بودن لک داخل دروازه و بیرون اومدناش طبیعیست چون پاس دادن به او مساویست با دلهره .فرجی اصلا اهل درگیری هوایی نیست و قامت او بدرد کشتی میخوره شجاعی که دیگه باعث تعجبه که چگونه به پرسپولیس اومده بیاد دارید یک هد زده باشه لااقل بجای اینهمه عیوب این بازیکنان دلخوش به چی و کدام حرکتشون باشیم که جبران این نقایص را بکنه .فقط بیرانونده که تقریبا بهترین فرد در تیمه بقیه هیچوقت نمیتونن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی