نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فلورنتینو پرس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید می‌گوید که کیلیان امباپه به دلیل فشارهای سیاسی و اقتصادی نظرش در خصوص پیوستن به جمع کهکشانی‌ها تغییر کرد.

فلورنتینو پرس در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «ال‌چیرینگیتو» اسپانیا درباره به خدمت گرفتن اورلین شوامنی از موناکو پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن گفت: «یکی به شوامنی گفته بود که باید به پاری‌سن‌ژرمن برود ... بله، امباپه تلاش داشت تا او را برای پیوستن به PSG متقاعد کند اما این امری طبیعی است. پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول هم به دنبال به خدمت گرفتن اورلین بودند که وجود چنین رقابتی در بازار نقل‌وانتقالات هم طبیعی است اما او تنها به دنبال حضور در رئال مادرید بود.»

وی در ادامه درباره عملی نشدن انتقال ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به جمع کهکشانی‌ها اظهار داشت: «امباپه به من خیانت نکرد. کیلیان بارها و بارها به ما گفت که آرزویش بازی برای رئال مادرید است اما سپس همه چیز در عرض ۱۵ روز به دلیل فشارهای سیاسی و اقتصادی تغییر کرد. رؤیای او تغییر کرد. امانوئل مکرون (رئیس جمهور فرانسه) با امباپه تماس گرفت که این منطقی نیست. پاری‌سن‌ژرمن به او پیشنهاد داد که رهبر پروژه آنها شود و این همه چیز را تغییر داد. من آن کیلیان امباپه‌ای را که می‌خواستیم، ندیدم. اینجا اما هیچ‌کس بزرگتر از رئال مادرید نیست و این اصل تغییری نخواهد کرد.»

رئیس باشگاه رئال مادرید افزود: «فکر می‌کنم مادر امباپه می‌خواست که او به رئال مادرید بپیوندد و او می‌داند که این رؤیای همیشگی کیلیان بوده است. مطمئن هستم که مادر امباپه می‌خواست او به جمع ما ملحق شود اما همه چیز تغییر کرد و ما باید به آن احترام بگذاریم. من هنوز هم برای کیلیان احترام زیادی قائل هستم. ما هیچ پیش‌قرارداد یا توافقی با کیلیان امضا نکردیم، چون انجام این کار عادی نیست. ما اجازه انجام چنین کاری را نداشتیم.»

وی تصریح کرد: «هرگز نگفته‌ام که رئال مادرید برای همیشه قید خرید امباپه را زد. هرگز چنین چیزی نگفتم. در مدت سه سال (مدت زمان قرارداد فعلی امباپه با پاری‌سن‌ژرمن)، خیلی چیزها می‌تواند تغییر کنند اما من این کیلیان را نمی‌خواهم. این امباپه آن امباپه‌ای نیست که ما می‌خواستیم. من امباپه واقعی را می‌خواستم. برای امباپه آسان نبود به خصوص وقتی که مکرون با او تماس گرفت که پاری‌سن‌ژرمن را ترک نکند و سپس در قطر به او پیشنهادی دیوانه‌کننده دادند! همین چیزها باعث تغییر امباپه شد.»

پرس همچنین درباره از دست رفتن فرصت برای رئال مادرید برای جذب ارلینگ هالند با تمرکز بی‌نتیجه روی به خدمت گرفتن امباپه خاطرنشان کرد: «قطعاً بحث به خدمت گرفتن امباپه هیچ مشکلی با موضوع خرید احتمالی هالند ایجاد نکرد. ما بنزما را داریم، بنابراین غیرممکن بود که هالند را در کنار کریم داشته باشیم. ارلینگ بازیکنی شگفت‌انگیز و فوق‌العاده است.»

رئیس ۷۵ ساله باشگاه رئال مادرید صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: «نمی‌دانم که آیا ارلینگ هالند بند آزادسازی در قراردادش با منچسترسیتی دارد یا خیر! من چیزهایی در این مورد دیده شنیده‌ام اما چیزی تأیید شده نیست. هالند بازیکن بزرگی است اما ما بنزما را داریم. بحث چرایی نرفتن سراغ جذب هالند هم ربطی به امباپه ندارد. جذب امباپه در آینده؟ رئال مادرید همیشه از خرید بازیکنانی که چنین تفکری دارند که هیچ‌کسی از باشگاه بزرگتر نیست، استقبال می‌کند.»

وی همچنین درباره آینده حرفه‌ای زننده گل قهرمانی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: «ما هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد وینیسیوس جونیور نداریم. ما به این موضوع فکر می‌کنیم و مشکلی بابت انجامش نداریم. او پیشنهاداتی دریافت کرد، اما همیشه می‌گفت فقط می‌خواهد در رئال مادرید بماند. صد درصد مطمئن هستم که وینیسیوس روزی برنده توپ طلا خواهد داشت.»

فلورنتینو پرس در بخشش دیگری از صحبت‌هایش درباره تلاش رئال مادرید برای مذاکره و جذب گاوی هافبک جوان بارسلونا اظهار داشت: «من به ارزش‌های رئال مادرید اعتقاد دارم و هرگز با هیچ داور، مربی یا باشگاهی دعوا نمی‌کنم. در مورد گاوی هم باید از خوسه آنخل سانچس بپرسید. او مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید است!»

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره شایعه پیوستن مهاجم لهستانی بایرن مونیخ به بارسلونا و آیا اینکه رئال مادرید در نقل‌وانتقالات تابستانی جاری بازیکن یا بازیکنان دیگری را به خدمت خواهد گرفت، گفت: «برای بارسلونا خوشحالم خواهم شد، اگر بتوانند لواندوفسکی را به خدمت بگیرند. قطعاً این خرید خوبی برای آنها خواهد بود. چیزی که در حال حاضر در نظر داریم این است که دیگر خریدی نخواهیم داشت اما باید ببینیم در ادامه چه خواهد شد، چون تابستان بلندی را در پیش داریم.»

پرس در پایان درباره سوپرلیگ اروپا هم خاطرنشان کرد: «پروژه سوپرلیگ اروپا همچنان برقرار است و ما همچنان به دنبال راه‌اندازی آن هستیم. هرگز تردیدی در خصوص بازی در لیگ قهرمانان اروپا نداشته‌ایم اما هرگز هم نگران حذف رئال مادرید توسط یوفا از این رقابت‌ها نبوده‌ایم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ATILLA IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    نابغه در مدیریت باشگاه داری. ساخت تیم های کهکشانی..هنوز یادم نرفته چطور رونالدوی برزیلی فیگو زیدان بکهام و.. رو برا رئال خرید.چه کارهایی نکرد.برا اینکه بفهمین واقعا" بعد سالها مدیریت چطور با سیاست وذکاوت حرف میزنه 1بار دیگه حرفای بالاش رو بخونین.چطور راه اومدن امپایه رو برای آمدن به رئال نمیبنده.انگار نه انگار که75ساله هست هنوز امید داره بعد 3سال امپایه رو برا رئال بخره.بعد 3سال وقتی ازش مصاحبه میکنن مطمئنم میگه که ماموریت ناتمام رو بالاخره انجم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی