جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
۵ |
۴
کمک پرویز مظلومی به آسیایی شدن استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اعضای کم حرف هیئت مدیره باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر پرویز مظلومی سرمربی اسبق این تیم است.

از ابتدای سال جاری و پس از واریز سهام خریداری شده باشگاه استقلال از سوی هواداران به حساب بانک شهر، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته تسویه‌حساب در باشگاه استقلال تشکیل شد که مسئولیت مدیریت آن به حجت کریمی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال سپرده شد.

اما در این کمیته تعدادی دیگر از اعضای باشگاه نیز عضویت دارند که طی دو ماه اخیر در تلاش بودند تا نسبت به تسویه حساب و پرداخت بدهی طلبکاران باشگاه استقلال اقدامات لازم را در این زمینه انجام بدهند.

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال که در این زمینه به کریمی کمک می کند پرویز مظلومی عضو فوتبالی هیئت مدیره باشگاه استقلال است. او به جهت سابقه و آشنایی با اغلب طلبکاران ورزشی باشگاه استقلال در این زمینه همان کاری را انجام می‌دهد که تا پیش از این نصرالله عبدالهی مدیر پیشین تیم فوتبال استقلال انجام می داد. مظلومی با حضور در جلسات مذاکره با طلبکاران نسبت به چگونگی پرداخت و یا میزان مبلغ پرداختی به آنها با این افراد به مذاکره و چانه زنی می پردازد.

ناگفته نماند؛ این کمیته از از وکلا و حقوقدانان باشگاه استقلال به همراه نماینده امور مالی تشکیل شده و تا اینجا بخش عمده‌ای از بدهی‌های باشگاه استقلال به طلبکاران ریز و درشت این باشگاه را پرداخت کرده‌است. این مبالغ به صورت چک به طلبکاران پرداخت می شود.

از دلایل اصلی و مهم در راه اندازی این کمیته، رفع مشکل صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه استقلال جهت شرکت در رقابت های فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیاست. به یاد داریم در پاییز سال گذشته پس از اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بدهی باشگاه استقلال و پرسپولیس به طلبکاران شان مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه تایید نشده و هر دو تیم که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا را داشتند از دور رقابت ها حذف شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • روح منصورخان شاد IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    خدارحمت کنه غلامحسین مظلومی از بزرگان تاج کبیر و منصورخان پورحیدری بزرگ وپدر تاج کبیر استقلال ایران رو پرویز خان مظلومی همیشه یار و یاور منصورخان بود و هرجا که استقلال به ایشان نیاز داشته حاضر بودن دعای خیر هواداران همیشه پشت سر بزرگان و پیشکسوتان دلسوز و با وفای تیم هست
  • Ali IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    دمش گرم و دستش درد نکند حالا برای هر باشگاهی که باشد کارخوب را باید ستود.
  • gaber IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    خدا کنه هیچوقت نتونن به باشگاههای آسیا برگردند با این میزان پرداختیهای بیحساب و بی کتاب. بعد هم کیسه گل عربها بشوند
    • حمید اس اس IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      نه اینکه شما تو آسیا خیلی قلندر بودید؟!!همین چند ماه پیش از الهلال ۳ تا خوردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی