نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کی‌روش وقتی به کلمبیا رفت ۲ برابر ایران پول گرفت/ قرار بود برای ویلموتس از وزارت ورزش پول برسد اما...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که جامعه فوتبال در انتظار حکم دادگاه عالی ورزش درباره پرونده ویلموتس هست، هنوز انتقادات زیادی نسبت به رقم قرارداد این مربی بلژیکی وجود دارد.

این روزها فوتبال ایران درانتظار یکی از سنگین‌ترین احکام دادگاه عالی ورزش است. ویلموتس که با شکایت از فدراسیون فوتبال موفق شد در مرحله اول فوتبال ایران را به پرداخت مبلغی حدود هشت میلیون یورو محکوم کند، حالا با شکایت ایران در انتظار رای دادگاه عالی ورزش است.

مبلغ ۲ میلیون یورویی قرارداد مارک ویلموتس، یکی از انتقادات اصلی به پرونده این سرمربی بلژیکی است که در اینباره از محمود اسلامیان عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون به پرسش ها پاسخ داد.

او در واکنش به این سوال که چرا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به مبلغ قرارداد این مربی اعتراض نکرده، گفت: «ببینید تقریبا کار انجام شده بود. البته آقای کی‌روش هم اینجا عددی می‌گرفت و وقتی به آمریکای جنوبی رفت، عددش دو برابر شد. یعنی نرخ مربی به روز است و حقوق کارمندی نیست.»

کی روش وقتی به کلمبیا رفت ۲ برابر ایران پول گرفت/ قرار بود برای ویلموتس از وزارت ورزش پول برسد اما...

اسلامیان سپس با پذیرش اینکه درباره ویلموتس اشتباه شده است، اضافه کرد: «به هر حال در یک سیستم ممکن است گاهی یک جایی هم اشتباه بشود ولی بالاخره در سه دوره جام جهانی و در این ۱۲ سال عمدتا مربی کی‌روش بود. کلی به او انتقاد می‌شد. به هر حال این فضا هست و شاید یک شیرینی‌اش هم همین نقدها و همین فضا باشد.»

اسلامیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به موضوع دیگری پرداخت و عنوان کرد: «ممکن بود اگر وزارت ورزش پول را به موقع می‌داد و ویلموتس می‌ماند شاید نتیجه می‌گرفت. قول داده بودند که پولش را پرداخت کنند. حتی می‌توانستند قرض بدهند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی