نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش جدید مدیر رسانه‌ای تیم امید به شایعه کلاهبرداری در اردو/ تاریخ سندها زیر سؤال رفت
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر رسانه‌ای تیم امید به اسناد منتشر شده درخصوص شایعه کلاهبرداری در اردوی ملی‌پوشان واکنش نشان داد.

چیا فوادی درمورد مباحث مطرح شده نسبت به شایعه کلاهبرداری یکی از بازیکنان تیم ملی امید در اردوی این تیم، اظهار داشت: متاسفانه برخی همکاران رسانه ای در حالی در صفحات اینستاگرامی خود اسنادی را درمورد یک بازیکن تیم امید منتشر کرده اند که این مسائل ربطی به اردوهای این تیم ندارد. از ۲۷ مهر ۱۴۰۰ به عنوان مدیر رسانه ای تیم امید انتخاب شدم. تاریخ یکی از سندهایی که در استوری های خود گذاشته اند دی ۱۴۰۰ بوده که اصلا ما در آن تاریخ اردو نداشتیم.

وی افزود: سایر اسناد هم مربوط به سال گذشته است اما این افراد به شکلی خبر نوشته اند که گویا در اردوی اخیر تیم امید چنین اتفاقی رخ داده است. مهدی مهدوی کیا در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۰ سرمربی تیم امید شد و اولین اردوی ما نیز از تاریخ ۲۵ شهریور تا ۵ مهر ۱۴۰۰ برگزار شده است. تاریخ یکی دیگر از اسنادی که منتشر کرده اند ۷ مهر است که تیم امید اردو نداشته و دیگری ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ است که تیم امید تشکیل نشده بود. به همین دلیل این خبر بی سند است.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی امید عنوان کرد: یکی از اسنادی که مربوط به رسید پول در تاریخ ۱۷ مرداد بوده در تاریخ ۵ اسفند امضا شده و در این تاریخ تیم امید اردو نداشت‌ و پس از عزل موقت شهاب عزیزی خادم اردوی خود را در تاریخ ۲۸ اسفند تشکیل دادیم. با همه این اوصاف مراودات مالی بین افراد ربطی به یک تیم ملی رده سنی یا باشگاه ندارد.

فوادی افزود: این افراد با انتشار یک شایعه با عجله و بدون تحقیق و توجه به تاریخ برگزاری اردوها و عدم تناسب تاریخ اسناد و تاریخ برگزاری اردوها، تاریخ حضور و زمان برگزاری اردوها و همچنین رابطه خارج از اردویی افراد به احتمال پول قرض کردن از همدیگر جنبه کلاهبرداری و تخریب تیم امید داده اند که از این بابت واقعا متاسف هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    توطئه رسانه های کیسه کش ها علیه مهدوی کیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی