نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
۱ |
۲
چند نکته قبل از خرید لباس استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لباس استقلال بخصوص بعد از قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر بشدت مورد توجه هوادارای این تیم قرار گرفته و حائز اهمیت شده.

اکثر هوادار های این تیم علاقه مند شدن که این لباس رو داشته باشن و سعی میکنن بهترین خرید ممکن رو داشته باشن که در این شرایط دونستن اطلاعات زیر خیلی مهم میشه. پس برای خرید لباس استقلال حتما موارد زیر رو کنترل کنید.

دوام و موندگاری

دوخت خوب قطعا در دوام و موندگاری محصول خیلی اهمیت داره و زمانی که این دوخت با دقت بالا انجام شده باشه محصول نهایی کاملا مقاوم میشه. لوگو تیم یکی دیگه از قسمت هایی هست که نیاز داره دوام عالی داشته باشه که قطعا مطمئن ترین روش لوگو دوختی هست.

چند نکته قبل از خرید لباس استقلال

اسپانسر های روی لباس هم برای داشتن دوام مناسب حتما باید از جنس خوبی براشون استفاده شده باشه که با شستشو هم خراب نشه.

کیفیت پارچه

پارچه ای که برای لباس استفاده میشه باید علاوه بر وزن کم برای ورزش و فعالیت هم مناسب باشه. حس لمس مناسب هم از موارد مهم در مورد پارچه هست.

سایزبندی کامل

گاهی مواقع ممکنه شما سایز دقیق براتون مهم باشه پس تاثیر داشتن یه سایزبندی کامل که فاصله سایز ها با هم کم باشه و بتونید سایز دلخواه خودتون رو داشته باشید خیلی مهم میشه برای مثال برای 50 تا 120 کیلوگرم فقط 4 سایز موجود نباشه!

طرح و نقش اصلی و با کیفیت

طرح و نقش لباس قطعا باید شبیه به مدل اصلی کیت استقلال باشه و تمام جزئیاتش با ورژن اصلی مطابقت داشته باشه. چاپ طرح هم باید کاملا با کیفیت باشه که این باعث میشه جلوه لباس عالی باشه

قیمت عالی

در کنار تمام مزیت های بالا قطعا مهمترین موضوع برای خرید، قیمت مناسب هست این مورد شاید بیشتر از همه مهم باشه. در فروشگاه پریماشاپ لباس استقلال رو با نصف قیمت سایر فروشگاه ها میتونید خرید کنید که این آپشن جز موارد بسیار نادر هست.

اگر تمام موارد بالا رو قبل از خرید کنترل و بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید قطعا نتیجه نهایی برای شما مطلوب خواهد بود و تجربه یک خرید عالی رو خواهید داشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رامین DE ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    به جای اینکه کمک کنید باشگاهها خودشون لباسشون رو بفروشند و درآمدزایی کنند تبلیغ شرکتهای بدون مجوز رو‌ میذارید؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی