دفاعیه حماسه‌ساز ملبورن از اسکوچیچ؛ دلال‌ها به دنبال برکناری او هستند/ فدراسیون مقامت کند؛ دراگان از همه مربیان خارجی نتایج بهتری گرفته است
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

خداداد عزیزی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ بهترین نتایج تاریخ را گرفته و نباید از او انتقاد کنیم.

خداداد عزیزی درباره انتقادات مطرح شده نسبت به وضعیت آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: هنوز اتفاقی برای تیم ملی نیفتاده است. شرایط فوتبال ما را همه می‌دانند اما عده‌ای دوست دارند شیطنت کنند. برخی دلال‌ها و افرادی که دوست دارند زد و بند کنند، همیشه دنبال اهداف خودشان هستند در غیر این صورت خیلی روشن است که تیم‌های بزرگ به دلیل تحریم، برخی اتفاقات دیگر و پول های کلانی که برای برگزاری بازی دوستانه می‌خواهند و فدراسیون ما چنین پولی ندارد، با تیم ما بازی نمی‌کنند.

عزیزی درخصوص در خصوص اینکه برگزار نشدن دیدارهای دوستانه و تامین نشدن امکانات برای تیم ملی صدای ملی‌پوشان و حتی خود اسکوچیچ را درآورده است، توضیح داد: فدراسیون فوتبال باید چه کاری انجام می‌داد؟ اگر بازیکنان به برگزاری اردوی قطر انتقاد دارند باید بدانند که این موضوع تشخیص کادر فنی بوده و از نظر شخصی من بازیکن نباید در مورد تصمیم سرمربی اظهارنظر کند. کادر فنی است که باید برای برگزاری اردوها تعیین تکلیف کند، البته با توجه به اینکه در فصل تعطیلی لیگ‌ها هستیم، شاید بازیکن توقع داشت به جای برگزاری اردو در گرمای قطر، در تهران می‌ماندیم و اینجا تمرین می‌کردیم تا بیشتر استراحت کند. این هم یک جنبه از موضوع است.

وی در مورد انتقادات مطرح شده نسبت به عملکرد دراگان اسکوچیچ پس از باخت تیم ملی به الجزایر توضیح داد: این موضوع هم بازی یک عده دلال است، به صرف باخت به الجزایر در یک دیدار تدارکاتی آیا باید این مربی از تیم ملی برود؟

دفاعیه حماسه ساز ملبورن از اسکوچیچ؛ دلال ها به دنبال برکناری او هستند/ دراگان از همه مربیان خارجی نتاریج بهتری گرفته است

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه اسکوچیچ با وجود کسب نتایج خوب برای تیم ملی در هر سه بازی که شاگردانش مقابل تیم های زیر ۵۰ رنکینگ فیفا بازی کردند در کسب نتیجه ناکام مانده و همین موضوع نگرانی‌هایی را در مورد جام جهانی ایجاد کرده است، پاسخ داد: هر چند ما مقابل کره یک بازی را بردیم و در دیدار دیگر به تساوی رسیدیم، اما در گروه خود با اقتدار اول شدیم. برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، سه بازی مانده به پایان مسابقات صعود کردیم. دیگر باید یک مربی چه کاری انجام بدهد؟ به راه افتادن بحث جدایی اسکوچیچ به مسائل کنترل‌شده‌ای برمی‌گردد که برخی دلال‌ها راه انداخته‌اند. بودن اسکوچیچ به سود آنها نیست و روی این قضیه شک نکنید.

عزیزی خاطرنشان کرد: آیا غیر از این است که تیم اسکوچیچ در مرحله مقدماتی بهترین تیم تاریخ بوده است؟ این مربی از مربیان بزرگی مثل کی‌روش، ویلموتس، بلاژوویچ و برانکو هم بهتر نتیجه گرفته و کسی در این موضوع شک ندارد. آمار نتیجه‌گیری‌اش از همه این نفرات بهتر بوده است. پس از رقابت‌های مقدماتی هم فقط یک دیدار دوستانه با الجزایر داشتیم. آیا می‌توانیم این آمار درخشان اسکوچیچ در بازی‌های رسمی را نادیده بگیریم و به خاطر یک باخت به الجزایر در دیدار دوستانه بگوییم این مربی به درد تیم ملی نمی‌خورد. این موضوع خیلی غیرمنطقی است.

وی اضافه کرد: شک نکنید برخی افراد خط و خطوطی می‌دهند تا با تغییر اسکوچیچ به اهداف خودشان برسند، اما فدراسیون فوتبال مقابل این موضوع مقاومت کند زیرا این مربی نتایج خوبی گرفته است. باید در جام جهانی همراه تیم ملی باشد. قبل از جام جهانی ۹۸ که خودمان بازیکن تیم ملی بودیم، فدراسیون فوتبال اشتباه بزرگی در مورد ایوویچ کرد که پیشنهاد می‌کنم مدیران فعلی فدراسیون از آن اتفاق تجربه گرفته و چنین اشتباهی را دوباره تکرار نکنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • علی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    ما نه دلالیم و خط گرفتیم فقط امیدوارم بد از جام جهانی مجبور نشی حرفتو پس بگیری
  • آریا IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    خودش بزرگترین دلال است
  • حامد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    ایشون بهتره به مجری گری در برنامه های تلویزیون ادامه بده تو یه گروه که از ۶ تا تیم ۴ تا تیم در پیتی بودن ما و کره بالا رفتیم دیگه اسکوچیچ کیلویی چند؟
  • حاج رضا IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    اگر زمان کیروش هم برای موتورگازیها بلیط رفت و برگشت به کانادا گرفته بودند، هیچ گاه از کیروش انتقاد نمی کردند/
  • فوتبال فقط با ۹۰ IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    اقا خداییش ایشون به جز گلی که به استرالیا زد و ... کجای فوتبال بوده در تیمهای المانی و حتی باشگاههای ایرانی کاری نکرد همه برنامه های ضعیف ورزشی صدا و سیما هم ایشون مفسر فوتبال هستن
  • پدرام CA ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    کدوم حرفش غیر منطقی بود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی