نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تا وقتی هواداران و باشگاه بخواهد در پرسپولیس می‌مانم/ همیشه همین شماره را می‌پوشم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی به تمدید قراردادش با پرسپولیس واکنش جالبی نشان داد.

سیامک نعمتی هافبک راست تیم پرسپولیس پس از امضای قرارداد جدید و در مقابل ساختمان باشگاه گفتگویی را با خبرنگاران انجام داد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحالم که دوباره توانستم بیایم خانه خودم تا با باشگاه بزرگ پرسپولیس قرارداد ببندم. اول یک چیزی بگویم؛ چند وقتی بود که رسانه‌ها زدند مشکلاتی پیش آمده و سیامک نیامد تمدید کند اما من بعد از بازی آخر مسافرتی داشتم و وقتی از باشگاه تماس گرفتند، بلیت گرفتم تا بیایم و تمدید کنم. خواستم در جریان باشید و من آن اخبار را تکذیب می‌کنم.

هافبک شماره ۸۸ پرسپولیس در مورد حضور بازیکنان پرستاره و تاثیر آنها بر تصمیم نعمتی برای تمدید اظهار کرد: صددرصد بازیکنانی که آمدند در تمدید من هم تاثیر داشتند چون امسال فکر کنم لیاقتش را داریم قهرمان لیگ برتر شویم و امیدوارم قهرمانی لیگ برتر و حذفی را به هواداران تقدیم کنیم. پارسال شرمنده آنها شدیم و امیدوارم در کنار هم جشن بگیریم.

این بازیکن در مورد مذاکره با سایر تیم‌ها توضیح داد: پیشنهاد هست اما هیچ مذاکره‌ای با آنها نداشتم و وقتی آمدم پرسپولیس هم بحث مالی نداشتم. من همیشه وسط فصل تمدید میکردم اما امسال شرایط طوری بود که الان تمدید کردم. بعد از صحبت با باشگاه هم به این جمع بندی رسیدیم که در پرسپولیس بمانم و با افتخار پیراهن این تیم را بپوشم.

وی در خصوص امضای قرارداد با پرسپولیس ادامه داد: آرزوی هر بازیکنی است که در باشگاه بزرگ پرسپولیس حضور داشته باشد و من افتخار میکنم اینجا هستم و خداراشکر میکنم که شد شش سال و با این تمدید تا ۷ سال می‌شود. تا وقتی هواداران، باشگاه و کادرفنی بخواهند در پرسپولیس می‌مانم.

هافبک راست سرخپوشان درباره جذب اسماعیلی‌فر و حضورش در یک پست جلوتر گفت: اصلا بحث رقیب نیست و صحبتی درباره فیکس و ذخیره انجام نشده و به نظرم حرفه‌ای نیست. من قلبی پرسپولیس را دوست دارم و وقتی دوباره پیشنهاد تمدید به دستم رسید، با افتخار آمدم و در خدمت پرسپولیس هستم.

نعمتی با اشاره به اینکه آیا برای حضور در جام جهانی امیدوار است، عنوان کرد: امسال یکی از مهمترین سالهای فوتبالی همه است و همه بازیکنان دوست دارند در جام جهانی باشند. آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم و امیدوارم شرایط طوری باشد که من هم در تیم ملی باشم.

او درباره شماره پیراهنش گفت: همیشه از اول ۸۸ را پوشیدم و تا روزی که در خدمت پرسپولیس باشم این پیراهن را خواهم پوشید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محموددایی DE ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    بازیکنی بی حاشیه بی ادعا اماپرتلاش متعصب وفوق العاده سربه زیرومتین
  • کیسه کثیف TR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    به به مرسی سیامک پرسپولیسی آفرین آفرین...کابوس یک ششتقلالی کیسه کش فقط و فقط شوت‌های سیامک پرسپولیسی
  • فرزاد ملقب به فری IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
    با تمدید قراردادش تیتاپ رو بش دادن😁😁😁😁😆😆😆😆
  • سرخ کابوس آبی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    سیامک عزیز تو درقلب ماجاداری خوبه که هستی همیشه باش
  • لنگی سوززززززززززززز IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    لنگ هرچی فسیل تو ایران بود خرید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی