نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شماره ۸۸ کوتاه آمد و تمدید کرد/ مدیران پرسپولیس رقم درخواستی را ۲ میلیارد کاهش دادند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره پس از چند روز چک و چانه زدن مدیربرنامه‌های سیامک نعمتی و باشگاه پرسپولیس، این بازیکن ۲ سال دیگر قراردادش را تمدید کرد.

پس از مهدی ترابی و میلاد سرلک، سیامک نعمتی سومین بازیکن پرسپولیس بود که با موافقت و هماهنگی یحیی گل محمدی قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد.

یک هفته مانده به پایان لیگ بیست و یکم و بعد از بازی با شهرخودرو سیامک نعمتی اعلام کرد از طرف باشگاه پرسپولیس هیچ صحبتی برای تمدید قرارداد با او نشده که البته طبیعی است چرا که در اولویت تمدیدی‌ها نبوده است!

شماره ۸۸ پرسپولیس همچنین مدعی شد پیشنهادهای خارجی و داخلی دارد هر چند پرسپولیس برای او در اولویت است. لیگ برتر به پایان رسید اما خبری از تمدید قرارداد سیامک سرلک نبود درحالی مهدی ترابی پیش تر تمدید کرده و باشگاه بارها برای میلاد سرلک پیغام داده بود که قراردادش را تمدید کند. به نظر می‌رسید با توجه به مصدومیت، بدشانسی و وضعیت سیامک نعمتی در فصل گذشته، یحیی گل محمدی برای حفظ این بازیکن چند پسته به جمع بندی نرسیده است اما بالاخره سرمربی پرسپولیس به باشگاه اعلام کرد به سیامک نعمتی نیاز دارد و قراردادش باید تمدید شود.

در همین گیر و دار اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است قرارداد میلاد سرلک برای فصل آینده ۱۲ میلیارد تومان باشد و این هافبک ملی پوش هم با کت و شلوار و کراوات با همین رقم قراردادش را تمدید کرد! سرلک با این پیش زمینه ذهنی راضی به تمدید قرارداد شد که می‌دانست خریدهای درشت امسال پرسپولیس همه قراردادهایی بالای ۱۰ میلیارد تومان بسته‌اند. با توجه به اینکه سرلک بازیکن ملی پوش بوده و فصل قبل بیشتر از هر بازیکنی در پرسپولیس به میدان رفته شاید تقاضایش چندان غیرمنطقی هم نبود اما وقتی خبر به نعمتی رسید سیامک هم درخواست این رقم را کرد. هرچه نباشد سیامک نعمتی هم در ۵ سال گذشته یکی از مهره‌های تأثیرگذار پرسپولیس بوده و با خودش فکر می‌کرد باشگاه باید رقمی به اندازه دانه درشت‌ها به او بپردازد.

رضا درویش و دوستان اما در مذاکرات ابتدایی با مدیربرنامه ‌ای سیامک نعمتی اعلام کردند زیر بار این درخواست نمی‌روند و با توجه به عملکرد فصل گذشته سیامک نعمتی، این بازیکن باید کوتاه آمده و تخفیف بدهد.

درنهایت هم سیامک نعمتی راضی شد کمتر از سرلک، ترابی، اسماعیلی‌فر، پورعلی‌گنجی و بیرانوند ببندد و قراردادش را تمدید کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی