نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پرسپولیس و بازیکن محبوب هواداران برنامه‌ای برای همکاری ندارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک محبوب پرسپولیسی‌ها فصل آینده هم در قطر بازی خواهد کرد.

بشار رسن هافبک عراقی سابق پرسپولیس بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا دو فصل پیش از این تیم جدا و راهی فوتبال قطر شد. بشار که عملکرد خیلی خوبی در پرسپولیس داشت و محبوبیت زیادی هم بین هواداران پرسپولیس دارد، در انتقالی ناگهانی از پرسپولیس جدا شد و به تیم القطر رفت.

بشار که برای تعطیلات چند روزی در ایران حضور داشت، به دلیل مشکلات مالیاتی نتوانست به موقع ایران را ترک کند ولی این اتفاق با چند روز تاخیر رخ داد و این بازیکن عراقی راهی کشورش شد. حضور بشار در ایران باعث شد تا طی یکی دو روز گذشته و در فضای مجازی شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس شنیده شد. موضوعی که با استقبال شدید هواداران پرسپولیس هم روبرو شد و آن‌ها هم با هجوم به صفحه شخصی رسن از او خواستند تا به پرسپولیس بیاید.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که بشار یک فصل دیگر با باشگاه القطر قرارداد دارد و تا این لحظه هم هیچ پیشنهادی از طرف پرسپولیس دریافت نکرده است. مدیران پرسپولیس برای جذب این بازیکن می‌بایست ابتدا درخواست رسمی خود را به باشگاه القطر ارسال کنند و در صورت توافق به سراغ خود بشار بروند. اتفاقی که با توجه به شرایط موجود و بازیکنانی که پرسپولیس در اختیار دارد، رخ نخواهد داد و حضور این بازیکن در ایران صرفا به خاطر تفریح بوده است. همچنین پیگیری‌ها نشان می‌دهد به دلیل جذب سروش رفیعی، گل محمدی برنامه ای برای خرید هافبک مشابه ندارد و شایعه بازگشت بشار درست نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی